» Site Navigatie |
|
|
» Adverteren? |
|
Bent u geinteresseerd om op deze website te adverteren? Neem dan contact met ons op. U vindt de E-mail link onderaan de website.
|
|
 |
|
|
17 juli 2010, 18:29
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Kia Clarus 2.0 GLX met nieuwe APK
Te koop aangeboden
Leuke donkerblauwe Kia Clarus met 2.0 benzinemotor en handbak. Nieuwe apk (07-2011) waarbij de einddemper vervangen is.
Auto is voorzien van elektrische ramen en spiegels, stuurbekrachtiging, houtinleg, trekhaak, mistlampen vóór, middenarmsteun en in overleg een radio/cdspeler.
De auto heeft 155.000 km gereden. Nieuwe distributieriem in 2006 bij 97.000 km. De auto is van 06-05-1999.
Banden rondom prima. De auto heeft wat schoonheidsfoutjes (is een hagelbuitje overheen geweest, en heeft een tikje gehad rechtsachter), maar daar is de prijs dan ook naar.
1250 euro zo meenemen. Door de combinatie van ruimte, vermogen en een trekhaak is dit echt dé ideale reisauto!
|
|
|
18 juli 2010, 02:09
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
|
|
|
20 juli 2010, 15:49
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Moet weg, over 3 weken krijg ik m'n nieuwe auto binnen...
|
|
|
21 juli 2010, 19:38
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Heb je serieus een 508 besteld ?
|
22 juli 2010, 14:57
|
|
|
Junior Lid
Gebruiker
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peterrrrr
|
Denk niet dat hij hem dan binnen 3 weken krijgt.  De 508 verschijnt pas begin 2011 bij de dealers namelijk.  Kan zijn dat hij tot die tijd een voorloopauto krijgt.
|
|
|
22 juli 2010, 15:28
|
|
|
Senior Lid
Zeer goede gebruiker
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peterrrrr
|
Waarom niet? Is echt een mooie wagen, maar hij al hem niet binnen 3 weken krijgen, want hij komt pas in 2011  .
|
|
|
22 juli 2010, 17:14
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Zo bedoelde ik het ook niet... volgens mij komt er een 206+ voor Rio-206 man  ?
|
22 juli 2010, 18:37
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Het wordt een 206 (zonder +) inderdaad... Een gebruikte die we hebben ingeruild op een nieuwe 107. Het is een Peugeot 206 1.4 5-Deurs Gentry, deauto is van 2000, heeft slechts 105.000 gelopen. Heeft onlangs een nieuwe koppakking (bekend euvel bij de 206 1.4), een nieuwe uitlaat van voor tot achter, een grote beurt en een nieuwe distributieriem gekregen, plus dat de auto bij ons in onderhoud is geweest en de hele historie zo terug te lezen is. Daarbij komt dat de Clarus voor het stadse verkeer gewoon té onzuinig is. Voor snelwegkilometers gebruik ik voornamelijk de Rio of een auto van de zaak. Daarom verkoop ik de Clarus liever aan iemand die hem wel gebruikt waar hij voor is. Ik ben er overigens wel mee op vakantie geweest afgelopen week naar België. Daar is het echt een prinsheerlijke auto voor. De auto kan ook makkelijk een caravan trekken (volgens kentekenbewijs een geremde aanhanger tot 1650 kg). Daarbij heeft hij net een nieuwe APK en is de einddemper pas vervangen.
Speciaal voor Kiaclub-leden wil ik een speciale prijs maken. Ik heb hem reeds op marktplaats staan voor 1099 euro zo meenemen, omdat hij weg moet. Voor Kiaclub-leden kost de auto 1000 euro, incl. een was- en zuigbeurt, afvullen van de motorvloeistoffen en een volle tank brandstof, met bij elkaar een waarde van zo'n 60 euro.
|
|
|
24 juli 2010, 00:25
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Wie helpt me er vanaf? Slechts 1000 euro voor een auto die technisch in orde is met een jaar APK en een volle tank??? Hij moet echt snel weg....
|
|
|
25 juli 2010, 01:17
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Er valt eventueel ook een speciale zo-meenemenprijs overeen te komen...
|
|
|
25 juli 2010, 21:12
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
kan de verkoopafdeling van Peugeot niks voor je betekenen ?
Wil hem morgen best eens in de handel aanbieden voor je ?
Als je dan een goed bod krijgt moet je alleen even naar Breda komen
|
26 juli 2010, 00:20
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Hoi Peter,
Toevallig heb ik de auto vrijdag nog aangeboden bij een handelaar met wie wij veel zaken doen. Hij koopt zo'n beetje alles op wat los en vast zit, en geeft over het algemeen wel leuke bedragen voor de auto's, maar voor de Clarus dus helaas niet. Ik zie nu ik dit typ dat ik ook een bod op Marktplaats heb gekregen waar ik het wel voor zou doen, dus ik hoop dat hij positief reageerd. Maar als jij de auto ook zou willen aanbieden aan de handel, dan zou dat zeker fijn zijn. Als je wat extra foto's nodig hebt, of evt. een taxatierapport waarop alle gegevens van de auto vermeld staan, dan kan ik dat morgen wel organiseren.
Gr Bryan
|
|
|
26 juli 2010, 01:37
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
De auto is optisch wat minder, maar technisch is de auto prima, net een nieuwe APK, gewoon heel simpel weinig geld voor veel auto. Ik durf er zelfs mijn geld op in te zetten dat deze auto in betere staat is als mijn oude auto...
Maargoed, mocht er iemand echt interesse hebben nog even op een rijtje
+ Veel ruimte
+ Trekhaak
+ Nieuwe APK
+ Gunstige kilometerstand
+ Comfort en motor
+ Distributieriem pas gedaan
- Hagelschade en schammetje rechtsachter
Gaat weg omdat hij wat te duur en groot is voor alleen in de stad. Had ik veel snelwegkilometers moeten maken, dan had de auto gewoon gebleven.
|
|
|
26 juli 2010, 20:20
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Mail me even wat gegevens als je wil
kenteken + km stand + alle opties
peter.bakker@leendertvdborn.nl
Dan zal ik morgen ff kijken !
|
26 juli 2010, 22:06
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Ik heb je een hele lijst gegevens inclusief wat foto's gemaild! Bedankt voor zover!
|
|
|
27 juli 2010, 19:30
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Ontvangen, moet eerlijk zijn dat het écht tegenvalt in de handel. Had verwacht minimaal € 1000,- te krijgen maar krijg bedragen waar jij niks aan hebt.
er is 1 handelaar die meestal wel biedt maar die is 2 weken weg !
|
27 juli 2010, 20:49
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Inderdaad, ik zat met hetzelfde probleem... Als het je eigen auto niet zou zijn zou het haast lachwekkend zijn. Maargoed, ik krijg morgen iemand die komt kijken voor 800 euro. Ik hoop dat dat wat wordt... De auto komt volgende week binnen als het meezit...
|
|
|
28 juli 2010, 23:21
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rio-man
Inderdaad, ik zat met hetzelfde probleem... Als het je eigen auto niet zou zijn zou het haast lachwekkend zijn. Maargoed, ik krijg morgen iemand die komt kijken voor 800 euro. Ik hoop dat dat wat wordt... De auto komt volgende week binnen als het meezit...
|
Zucht... De auto is wederom te koop wegens lastige klanten die verwachten dat een auto van 800 euro er als nieuw uit moet zien...
|
|
|
29 juli 2010, 00:07
|
|
|
Guest
|
belachelijk inderdaad. ik had een golfje 2 te koop voor 300 euro en die gast wou hem niet omdat er slijt plekken op het stuur zaten
|
|
|
|
29 juli 2010, 00:27
|
|
|
Senior Lid
Super gebruiker
|
Ik zou hem haast in willen zetten als huurauto voor Kiaclub forummers die in een kleine Kia rijden maar met een grote Kia op vakantie willen.. maargoed... Dat is gewoon niet rendabel plus dat de auto er niet meer waard van wordt.
Het is gewoon heel simpel... het is een goede auto, de kilometerstand is nog redelijk, technisch is hij goed, hij heeft een jaar apk en de distributieriem is al vervangen. De auto heeft wat "levenservaring" en dat is te zien, maargoed je rijd als een koning op de weg.
De auto is per direct beschikbaar. Heb je interesse, stuur me een PM, ik stuur mijn adres en je kunt de auto dezelfde dag (indien het postkantoor open is) of anders de dag erna direct op komen halen.
Laatst gewijzigd door Rio-man; 29 juli 2010 om 00:32
|
|
|
 |
|
| Discussietools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|