Ga naar inhoud

Kia Dashcam topic


Max T

Aanbevolen Berichten

@ vand.m heb je jouw SD kaart al eens getest???  Er is heel wat brol op de markt.

 

SD kaart testen

http://www.download3k.com/Install-H2testw.html

 

Ik heb er hier ééntje liggen van 32Gb in Werkelijkheid had die maar 7 GB

 

Had daarmee ongeveer dezelfde problemen als jij beschrijft

 

youtube filmpje over gebruik van het testprogramma

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ vand.m heb je jouw SD kaart al eens getest???  Er is heel wat brol op de markt.

 

SD kaart testen

http://www.download3k.com/Install-H2testw.html

 

Ik heb er hier ééntje liggen van 32Gb in Werkelijkheid had die maar 7 GB

 

Had daarmee ongeveer dezelfde problemen als jij beschrijft

 

youtube filmpje over gebruik van het testprogramma

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4VAFR_OG1

Ik heb een Sandisk 32 Gb micro SD card class 10.

Ik denk dat de problemen nu over zijn met deze camera maar ik ga er op letten.

Maar iig. bedankt.

 

Groet,

 

vand.M

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

Vraag  welke dashcam nodig met deze opties o ja zo goedkoop mogelijk xtra40

 

Motion detection: Een optie waarmee de dashcam automatisch begint te filmen als beweging wordt waargenomen. Ideaal als je de dashcam gebruikt tegen vandalisme.

Loop recording: door loop –recording kan de camera door blijven filmen als de sd-kaart vol is hij wist dan automatisch oude beelden

G-sensor: Een dashboard camera met een G-sensor merkt het wanneer je en ongeluk krijgt of wanneer de auto beweegt. Hij slaat dan automatisch de beelden beveiligd op zodat ze niet gewist kunnen worden. Tevens kan door de G-sensor de dashcam automatisch beginnen met filmen als de auto wordt aangeraakt- of gereden.

Night vision: Een dashcam met Night Vision maakt gebruik van infra-rood leds. Hiermee kan met de dashcam op korte afstand in het donker ook worden gefilmd. Vooral geschikt bij het gebruiken van de dashcam tegen vandalisme.

GPS: Met GPS slaat de auto camera de coördinaten op van de plaats waar is gefilmd. Later kun je op de computer terugzien waar met de dashcam is gefilmd en er eventueel een ongeluk heeft plaatsgevonden.

1080p: Resolutie van 1920 x 1080 pixels. Dit is de grootte van het beeld. Een camera met 1080p heeft over het algemeen ook scherper beeld dan een camera met 720p of minder.
720p: Resolutie van 1080 x 720 pixels.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...