Ga naar inhoud

Kia Niro, nieuwe foto's!


Smart

Aanbevolen Berichten

In het interieur en kofferbak mocht het allemaal wel wat meer premium, maar ze hebben daarop bespaard vanwege de zeer dure aandrijflijn. Het plastic gehalte spat er vanaf. In de kofferbak niet eens een alu railsysteem voor bagage. Wel een subwoofer zo te zien en rechts een afsluitbare opbergruimte boven de wielkast

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Ik vind de voorkant beter geslaagd als die van de nieuwe SP4.

Maar met het interieur gaan we tien jaar terug in de tijd zoals we op de foto's zien.

Er zit van alles op en aan maar het plastic voert idd de boventoon.

Misschien als je het in het echt ziet dat het er beter uit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind de voorkant beter geslaagd als die van de nieuwe SP4.

Het zijn natuurlijk twee totaal verschillende modellen. Waar de Sportage IV een crossover is gaat de Niro voor zuinig. We zien dat terug in de stroomlijn van de carosserie. De voorkanten kunnen daarom niet hetzelfde gezicht laten zien, hoe gewenst dat ook zou zijn.

Nee, iedereen wil zich onderscheiden met een model auto en als je de Sportage IV in het echt hebt aanschouwd, zul je zien dat die meerdere gezichten laat zien. Het ligt er maar aan vanuit welke angle je hem bekijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal mee eens Smart. De SP4 is in het echt veel gaver dan op foto. En hij ziet er steeds anders uit vanuit een andere hoek.

Hij blijft mooi zwijmel zwijmel

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga hem steeds leuker vinden en de prijs ? ..................... dat is afwachten.

Mooi model, juiste neus en de kont van een kleine SP.

Interieur, verschillen de smaken over, ik vind hem somber en gebruiksvriendelijk.
Er moet niet meer op zitten dan dat je gebruikt.

 

Ik geef mij hierbij alvast op voor de proefrit, met foto's en verslag!

 

:detective:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm ik moet Bigwade wel gelijk geven, de knopjes op het dashboard geven een onsamenhangende indruk. Ook het materiaal van het dashboard had beter gekund denk ik... Afgezien van de eerste interieurfoto want dat is duidelijk een Dummy geweest (Dashboard is gespoten met een soort structuurverf) In ieder geval denk ik dat de tweede foto wel een echt exemplaar is maar ook dat ziet er niet uit. Waarom hebben ze het dashboard niet mooi afgewerkt met gestikt leer?

 

Voor het geld dat de Niro moet kosten heb je ook een nieuwe Optima, heel wat meer auto voor je geld en binnenkort ook weer als Hybride te krijgen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...