Ga naar inhoud

Igo Nextgen


Ri026

Aanbevolen Berichten

  • 1 maand later...
Gast Vitara 2

Theo,  Ik neem aan dat je de bestanden gewoon in de root van een SD kan zetten en even een paar kaarten in het juiste mapje..

Maar moet je op de witson nog iets aanpassen of zou het dan gewoon moeten werken.

 

 

P.s. In het linkje ben ik ook wel geïnteresseerd (zodat ik zeker weet dat ik de goede versie heb) 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Theo,  Ik neem aan dat je de bestanden gewoon in de root van een SD kan zetten en even een paar kaarten in het juiste mapje..

Maar moet je op de witson nog iets aanpassen of zou het dan gewoon moeten werken.

 

 

P.s. In het linkje ben ik ook wel geïnteresseerd (zodat ik zeker weet dat ik de goede versie heb) 

 

 

 

Ook u heeft een PB

 

werkt net als de vorige versie alleen misschien even de radio aansturen om het nieuwe bestand te laten openen 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Theo,  Ik neem aan dat je de bestanden gewoon in de root van een SD kan zetten en even een paar kaarten in het juiste mapje..

Maar moet je op de witson nog iets aanpassen of zou het dan gewoon moeten werken.

 

 

P.s. In het linkje ben ik ook wel geïnteresseerd (zodat ik zeker weet dat ik de goede versie heb)

Alle aanpassingen die je wilt doen doe je in de map content daar voeg je ook de nieuwe kaarten aan toe enzovoort enzovoort toe igo kenbaar maken in de radio druk op menu druk op setup en dan op option zoek dan naar navigatie.Exe druk dan op navigatie en de nieuwe igo is dan toegevoegd aan de radio

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

De Igo nextgen die ik zelf al had kon ik instelleren...tot zo ver oke. Maar herkent de kaarten niet :(

 

Via het linkje van Xtra krijg ik een zipje van slechts 50 Gig en snap echt niet wat waar zou moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...