Ga naar inhoud

Nieuwe cv geplaatst maar werkt nog niet


Mclaren2016

Aanbevolen Berichten

Sluit deze topic deze man leest toch niet wat er Door andere gezegd wordt met wat hij het beste kan doen

Maar Mijn vader zij altijd als je er geen ballen verstand van heb dan moet je er met je klauwen er van afblijven nou hij heb nog gelijk ook dat had ik ook al in de andere topic gezegd maar dan beging de LUL in eens dat hij zelf ook een radio in gebouwd heb maar daar las ik ook al wat over in een andere topic dat dat ook al niet goed gegaan was man stop toch met kloten en laat het Door andere doen die er wel verstand van hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry.... kon het niet laten... laatste opmerking van mijn kant hierover.

Beste Mclaren2016,

Lees jij je eigen reacties wel eens terug?

Je hebt zo ontzettend veel advies gekregen in de verschillende topics. Maar geen ene schijn van dankbaarheid komt ervoor terug. Alleen betweterige reacties welke zelfs voor een wijsneus van 12 jaar niet gepast zijn!

Je reageert alsof je een hoop geld betaalt voor de hulp maar er niet tevreden over bent. De heren die inhoudelijk hebben gereageerd hebben meermaals duidelijk bewezen verstand te hebben van de materie. Denk ook niet dat er iemand hier op dit forum durft het tegendeel te beweren.

Maar mijn nekharen staan elke keer weer overeind na het lezen van jou reacties. ( dat zegt overigens veel want ik ben aardig kalend )

MAN TOON EEN BEETJE RESPECT en als je iets niet helemaal begrijpt vraag dan NETJES om toelichting. Wie denk je wel niet dat je bent joh....

Ik kan hier haast pissig om worden.

Zoals door anderen eerder gezegd, 'We zijn hier om elkaar waar mogelijk te helpen'

Maar een beetje waardering voor eventuele verkregen hulp ( los van of je het snapt ) is wel het minste wat je kunt uiten flapdrol!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kleine update.. Probleem is verholpen en alles werkt weer,

Het probleem zat in de stekker van de motor daar maakte een draadje niet goed contact, eenmaal nieuwe stekker op gedaan en alles deed het weer, spiegel module ook weer ingebouwt en werkt ook..( geen scotchbloks gebruikt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee heb geen foto's maar kan wel uitleggen,

Ik heb van die drl strips gebruikt van autostyle( meestal wel te verkrijgen bij een auto accesiores winkel. Die monteer je onder je dashbordkast en onder het paneel onder het stuur.

Let wel op de straal richting van je strips dat ze naar beneden richten. En de bedrading naar de middenconsole richt.

Dan haal de linker A-stijl los en daar zit een zwarte kabel met 2 draden erin en dan zet je een zwarte draad op de zwarte draad er tussen(geschakelde massa)

Dan zet je de rode draad op een constante plus,

En je laat alle 2 de draden naar je midden consol lopen.

Dan zet je de rode op de rode draad van de led strips en de zwarte op de zwarte.

En als het goed is werkt het dan

Link naar reactie
Delen op andere sites


zou je dat nou niet beter vragen aan iemand die der wat meer kijk op heeft die zijn er zat hier ????

Dus je wil zegge dat ik er geen kijk op heeft,

Had jij het dan geweten dat het de aansluitstekker was van de cv die het probleem veroorzaakte en met een nieuwe stekker het verholpen was

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus je wil zegge dat ik er geen kijk op heeft,

 

 

Zeg McLaren2016
Doe nou eens gewoon een bedankje aan al die mensen die je hebben geprobeerd te helpen.
Dan houden we op met jijbakken en verwachten naast vragen van je ook gewoon nuttige input.

 

Denk je dat dat zou lukken ?
Dank !
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...