Alleen niet ingelogde gebruikers en gasten zien deze advertenties
80 antwoorden op dit topic
#1 ONLINE
Gepost 1 februari 2012 - 23:55
iemand moet het doen..
Voor dit forum zijn het Smart en bigwade na een leuke drive met
de Kia Forte, 1 jaar geleden.
http://www.kiaclub.n...dpost__p__49054
Dat is kennelijk goed bevallen bij de mannen uit Korea/Breukelen.
10 feb gaat het gebeuren.
U hoort..
Voor dit forum zijn het Smart en bigwade na een leuke drive met
de Kia Forte, 1 jaar geleden.
http://www.kiaclub.n...dpost__p__49054
Dat is kennelijk goed bevallen bij de mannen uit Korea/Breukelen.
10 feb gaat het gebeuren.
U hoort..
op een witte kun je zitte....
#2 OFFLINE
Gepost 3 februari 2012 - 20:37
Veel plezier.... Het zal jullie bevallen.. Volgende keer 2 anderen van het forum
Met vriendelijke groet,
Alex VB
-----------------------------------------------------
Kia cee'd SW 1.6 CRDI 115 PK Sport Black Mamba....
Post ik in het zwart dan doe ik dat als Kiaclub lid. Antwoord ik in rood dan is dat als moderator. Antwoord ik in blauw is dat als lid van de Kia Contact groep NL of BE
Alex VB
-----------------------------------------------------
Kia cee'd SW 1.6 CRDI 115 PK Sport Black Mamba....
Post ik in het zwart dan doe ik dat als Kiaclub lid. Antwoord ik in rood dan is dat als moderator. Antwoord ik in blauw is dat als lid van de Kia Contact groep NL of BE
#11 ONLINE
#12 ONLINE
Gepost 7 februari 2012 - 12:44
Sneeuwwitte auto nu ook tweedehands gewild
HEERHUGOWAARD (AFN) - 'Met een witte blijf je zitten', doet geen opgeld meer. Witte auto's doen het goed in het nieuw en in het kielzog daarvan zijn de tweedehandsjes van die kleur ook steeds gewilder. Dat blijkt uit gegevens van informatie- en documentatieorganisatie VWE.
,,Omdat witte auto's nu al een paar jaar in de mode zijn, komen inmiddels ook de eerste modieuze witte occasions op de markt'', aldus VWE dinsdag. In 2009 bleef een witte gebruikte auto gemiddeld nog 100 dagen te koop staan. Vorig jaar is dat gedaald naar 81 dagen. ,,Daarmee ligt het aantal stadagen van de witte occasion vrijwel op het gemiddelde.''
De Ford Ka was in 2011 de meest verkochte witte tweedehands auto, gevolgd door de Ford Fiesta en de Opel Corsa. Allemaal kleine auto's. De enige daler onder de witte occasions is de Volkswagen Golf, een auto die buiten het A- en B-segment valt.
VWE onderzocht ook wie de witte gebruikte auto's koopt en dat zijn niet de jonge vrouwen. ,,De grootste groep kopers is tussen de 36 en 45 jaar en twee derde van de auto's wordt door mannen gekocht.''
HEERHUGOWAARD (AFN) - 'Met een witte blijf je zitten', doet geen opgeld meer. Witte auto's doen het goed in het nieuw en in het kielzog daarvan zijn de tweedehandsjes van die kleur ook steeds gewilder. Dat blijkt uit gegevens van informatie- en documentatieorganisatie VWE.
,,Omdat witte auto's nu al een paar jaar in de mode zijn, komen inmiddels ook de eerste modieuze witte occasions op de markt'', aldus VWE dinsdag. In 2009 bleef een witte gebruikte auto gemiddeld nog 100 dagen te koop staan. Vorig jaar is dat gedaald naar 81 dagen. ,,Daarmee ligt het aantal stadagen van de witte occasion vrijwel op het gemiddelde.''
De Ford Ka was in 2011 de meest verkochte witte tweedehands auto, gevolgd door de Ford Fiesta en de Opel Corsa. Allemaal kleine auto's. De enige daler onder de witte occasions is de Volkswagen Golf, een auto die buiten het A- en B-segment valt.
VWE onderzocht ook wie de witte gebruikte auto's koopt en dat zijn niet de jonge vrouwen. ,,De grootste groep kopers is tussen de 36 en 45 jaar en twee derde van de auto's wordt door mannen gekocht.''
#15 ONLINE
Gepost 7 februari 2012 - 23:06
Ik verwacht wel een witte waarin je kunt zitte......we gaan het zien!
Ik rij deze keer wel weg bij Kia NL...., scheelt nl. een hoop stress
bij die arme zielen daar.
Wij hebben trouwens de primeur in NL. De autojournalisten rijden
hem met z'n allen pas volgende week.....!
Ik rij deze keer wel weg bij Kia NL...., scheelt nl. een hoop stress
bij die arme zielen daar.
Wij hebben trouwens de primeur in NL. De autojournalisten rijden
hem met z'n allen pas volgende week.....!

Age is a matter of mind. If you don't mind, it doesn't matter.
#18 OFFLINE
Gepost 9 februari 2012 - 00:05
Hallo test drivers in spé
gisteren even voor onderhoud geweest bij Kia dealer in Herentals, België met mijn WIITE sorento xm
en wat stond er voor de deur, een witte optima met garageplaten
even een stukje gereden samen met de verkoper, scheurt lekker
mooi karretje aan de buitenkant, maar het interieur valt me wat tegen
gisteren even voor onderhoud geweest bij Kia dealer in Herentals, België met mijn WIITE sorento xm
en wat stond er voor de deur, een witte optima met garageplaten
even een stukje gereden samen met de verkoper, scheurt lekker
mooi karretje aan de buitenkant, maar het interieur valt me wat tegen
#19 ONLINE
Gepost 10 februari 2012 - 18:50
Van binnen zie je het niet.......... die kleur.
Leuke dag gehad
en dash vinden wij helemaal oké.
Bij mevouw friet komen we nooit meer, Noord Hollandsche "gastvrijheid" zullen we maar zeggen...
http://maps.google.n....005243,0.01207
Verslagje volgt later.
First pic:
Leuke dag gehad
Bij mevouw friet komen we nooit meer, Noord Hollandsche "gastvrijheid" zullen we maar zeggen...
http://maps.google.n....005243,0.01207
Verslagje volgt later.
First pic:
op een witte kun je zitte....
#20 ONLINE
Gepost 10 februari 2012 - 20:00
Had het maar gezegd of geschreven dat je naar Noord Holland zou komen met de Optima.
4,5 km verder had je in Heiloo gezeten en had je gratis koffie met koek en een broodje had er ook wel af gekend.
Dat ze in akersloot friet verkochten....... dat wist ik geen eens.
groet,
de Warmentuuter
4,5 km verder had je in Heiloo gezeten en had je gratis koffie met koek en een broodje had er ook wel af gekend.
Dat ze in akersloot friet verkochten....... dat wist ik geen eens.
groet,
de Warmentuuter
Voeg antwoord toe

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers

Bekijk Garage