Ga naar inhoud

Geconstateerde 'problemen' bij de Rio (vanaf 2011)


Remko .me

Aanbevolen Berichten

Hoi Beste kia rio rijders,

Ik krijg een snerpend geluid in zijn 2 rond de 2000 toeren als ik het gas eraf haal heel even hoor je een snerpend geluid dit is ook in zijn 3 rond de 3000 toeren dus als je met het gas speelt rond die toeren hoor je ff een snerpend geluid wie heeft dit nog meer en wat kan het evt zijn als ik naar de dealer ga dan heb ik wat info voor ze .

Bedankt alvast voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kwam er gisteren achter dat bij 3000 toeren de motor een ratelend geluid maakt... alsof er een ketting die loopt tegen staal aan komt...

klinkt als iets wat hier al eerder is besproken, kan iemand dat bevestigen ? en eventueel of de dealer er wat ana heeft gedaan bij jou.

thanks alvast.

is het probleem opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites


moeten ze het goed doen ik ben er een jaar van af geweest en nu hij weer aan gaat ruik ik het pas weer een beetje

maar het blijft helaas een probleem

bij ins op het werk hebben we nu ook een nieuw apparaat moet ik nog ff  testen of het goed werkt 

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee dat klopt dat slechte afwateren dat is een broeinest voor bakterien die lekker op de verdamper groeien 

en onder in het kachel huis 

die zijn gek op dat dooie water en als dank gaan ze zo heerlijk stinken  :shit:  :shit:

Kun je wat meer info geven over wat er precies bij jou is gedaan, zodat ik dat morgen kan doorgeven aan mijn dealer (heb toch een afspraak staan voor lakschade...)

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou bij mij is er nog niks gebeurt maar als die van mij begint te stinken dan pak ik een reinigings bus en daag schuim ik me kachel helemaal mee vol 

en laat da een half uurtje intrekken en dan ruikt hij weer normaal een tijdje 

dat spul hebben (hadden) we op ons werk dus ik heb niet de tijd voor om daar voor naar de dealer te gaan dat doe ik zelf voor de deur 

maar we hebben nu een ander aparaat en die moet ik dus nog testen 

maar omdat onze kachels volgens mij niet goed afwateren blijft het smelt water in het kachel huis een beetje staan en daar groeien dus stinkende bacterien in 

en dat stinkt er zo als je net je aico aan zet 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik hoop het wel dat dit probleem nu eens op de agenda komt te staan dit is iets wat iedereen heeft 

ik hoop dat de heren dit lezen en het er even op kunnen zetten en dat het in het drukke schema een plekje kan vinden  :wink:  :wink:

zal nu wel helemaal druk zijn nu ze een mannetje minder hebben  :cry:  :cry:

 

volgens mij is dit al eens besproken maar zou dit onderzocht worden en daar is denk ik nog geen antwoord op 

als ik mij niet vergis

aangepast door xtra40
Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal mee eens Remko, dit gaat natuurlijk geregeld terug komen.

Wat kunnen we doen Xtra?

eigenlijk is het enigste wat we zelf kunnen doen is het geregeld reinige van het systeem met zo een speciale schuimbus als dat ik doe 

zal eens zien of ik een voorbeeld kan vinden dan weten jullie wat ik bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...