Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt   

  1. Vandaag
  2. Hallo, Hierbij verkoop ik een setje nieuwe automatten voor de SP3. Dit zijn niet de goedkope flutmatten die Kia mee levert, maar goede dikke kwaliteit matten welke ik achteraf heb besteld. Matten zijn niet gebruikt. Ik heb ze besteld met witte rand. Maar vond het achteraf bij mij minder mooi en heb nu nieuwe met een grijze rand gekocht. Matten zijn van zwart dik velours met een witte rand. De bestuurdersmat is voorzien van een extra beschermingsstukje bij de pedalen. Verder zijn alle matten voorzien van een antislip rug. Bij de bestuurdersmat zit een klein vlekje in de rand (zie foto). Valt niet echt op en is denk ik wel weg te krijgen. Setje mag weg voor €30,- exclusief verzendkosten. Uiteraard mag je ze ook komen ophalen (in Groningen) Bij interesse ontvang ik graag een PB
  3. Afgelopen week onze nieuwe Kia Picanto Comfortline mogen ophalen bij de dealer, aangezien er nog niet heel veel foto's online staan van deze uitvoering leek het mij wel leuk om deze met jullie te delen Als extra's zijn bij deze uitvoering de ramen getint, het styling pack rood toegepast en dubbele uitlaten gekozen.(welke nog gemonteerd moeten worden omdat deze nog niet binnen zijn)
  4. Hallo,onlangs een tweehands Pro_Ceed van 2008,1.6 diesel aangeschaft als 2de voertuig, wat ons direct opviel was dat de koppelingspedaal tot tegen de vloer moet geduwd worden ,kan je van versnelling veranderen,het minste dat je de pedaal lost gaat die vooruit,erg gevaarlijk als je staat aan te schuiven en een kramp in je voet zou krijgen...de koppeling slipt niet en verder rijdt die heel super...maar je moet bijna power training gedaan hebben om het pedaal te kunnen inhouden valt er iets bij te regelen?betreft hydraulische koppeling...of drukcilinder defect? iemand die goede raad kan verschaffen? groetjes mike
  5. Hetbis mij nog niet gelukt maar heb wel al paar keer xenon ingebouwd is even pielen maar verder geen probleem mee gehad ? Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk
  6. “The Soul with the turbocharged engine has been tuned to deliver a sportier feel, meaning its ride is slightly harsher, but the trade-off is excellent driving dynamics — it’s a joy to zip around town yet still comfortable for a long highway haul.” Click to Read More Lees volledige artikel
  7. Gisteren
  8. Dit heb ik op mijn Hyundai IX35 I-catcher ook zitten. Met dit knopje kun je de gevoeligheid van de stuurbekrachtiging instellen. Comfort: is vooral voor 't rijden in de stad (veel stuurbewegingen en makkelijk bij parkeren). Normaal: zit tussen Comfort en Sport in en dus iets minder gevoelig als de Comfort stand. Sport: is vooral voor het rijden op de snelweg waarbij weinig stuurbewegingen worden gemaakt en is het minst gevoelig. Verschil is naar mijn mening maar zeer beperkt merkbaar.... ik heb 'm meestal op de Sport stand staan. Deze optie zit meestal op de luxere uitvoeringen. M.v.g. Martin
  9. Vraagje over inbouw van de xenon. Kan de koplampunit er makkelijk uit ? Links zit echt lastig om de lamp erin te stoppen Ik heb er al een lamp op stuk gekregen.
  10. Bedankt Theo. Nog een weekje...
  11. nee niks mis met de niro hoor, en veel kleiner is hij eigenlijk niet, de kofferbak misschien maar eigenlijk heb ik op de achterbank meer ruimte. Ik kreeg echt een hele goede inruil voor de niro terug en de nissan was in de aanbieding , kreeg korting omdat het een voorraad auto was en extra inruil zodat het bijna zo omruilen was. En moet zeggen dat ik heel plezierig in de niro heb gereden. En ik weet nu al dat ik de automaat ga missen.
  12. Ja, dat is inderdaad verrassend. Is toch een hele andere (en vooral kleinere) auto?
  13. Dat is verrassend Olympus. Maar niet alleen om de CC , daar had je niet zo een last van dacht ik? Vanwaar de switch?
  14. Scheelt natuurlijk zomer of winter, maar 1:18 moet zeker haalbaar zijn. Mijn vrouw rijdt 3 keer per week Nieuwegein - Zoetermeer, en zit tussen de 19 en 21. Daar zit ook wel filerijden bij, dat is wel gunstig, maar daarentegen rijdt ze ook wel is 130. .
  15. Ik heb er ook geen last van.
  16. Binnenkort rijden we hier ook een sportline niro. We maken relatief veel snelwegkilometers. Denk aan 80 pct snelweg de rest overig. Ik zie veel verschillende reacties over het verbruik. Met cc aan op 110 km/h verwacht ik toch 1:18 te halen. Verder rustige rijstijl. Wat denken jullie?
  17. Komt mij gelukkig niet bekend voor! De dealer is de aangewezen persoon om dit zeer vervelende euvel afdoende en correct op te lossen lijkt mij. Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
  18. Nee, dit "probleem" herken ik, gelukkig, niet.
  19. In oktober 2016 hebben we onze KIA Ceed SW verruild voor de Niro First Edition en hebben er nu ruim 11.000 km met veel genoegen mee gereden. Er is echter een probleem met het navigatie/radiosysteem : gedurende de eerste maanden is het systeem een enkele keer uitgevallen , scherm op zwart , reageert nergens op en start na plm. 45 minuten stilstand weer normaal op. Na de laatste kaart/software/firmware update (bij ons uitgevoerd 5 april 2017) lijkt het probleem sterk verergerd. Als voorbeeld neem ik een ritje van gisteren, ongeveer 40 km , waarbij het scherm 3 keer "bevroor" en weer spontaan opstartte. Vaak heb je het niet in de gaten want als je naar de radio luistert valt het geluid niet weg. Het volume kan wel op het stuur bediend worden, maar niet meer met de draaiknop. Je merkt het wel direct wanneer je naar een andere zender of naar de navigatie wilt overschakelen, dan gebeurt er n.l. niets , geen enkele knop werkt meer. Na enige tijd (gisteren de 1e keer na 10 minuten, 2e keer na 8 minuten , 3e keer bij stistand na 1 minuut) gaat het geluid uit en het scherm op zwart en herstart het systeem spontaan , net als bij het starten van de motor. Het "bevriezen" kan gebeuren tijdens het rijden , maar ook tijdens stilstand. Is er iemand die dit probleem herkend ? Mijn dealer had tot nu toe geen oplossing en dacht dat de laatste software-update een verbetering zou geven. Met vriendelijke groet, Ceedlight
  20. Ik ga toch maar niet meer op de update wachten heb ik besloten.
  21. Tja, in die zin is het geen computer dat er wekelijks nieuw updates zijn, gelukkig niet . Maar bij de servicebeurt van mijn Niro op 14 april was dit nog de meest actuele versie. Voor zover ik weet is er alleen de CC-updte te verwachten, helaas nog niks gehoord, dus lijkt toch weer de maand mei te worden.
  22. Het lastige met dit soort testen vind ik, is dat ze geen rekening houden met de rijstijl. Die moet je echt wel aanpassen als je in een hybride rijdt. Nou kan je zeggen, dat doe ik bewust niet voor zo een test om het met een normale benzineauto te vergelijken, maar vermeld het er dan bij. Als je je rijstijl aanpast voor het rijden met een hybride auto, en dat geldt niet alleen voor de Niro, dan kom je echt een stuk zuiniger uit. En wat betreft fabrieksopgave, dat is niet meer of minder een vergelijkingswwarde om het tegen een andere auto af te zetten. In de praktijk haal je dat nooit, niet met diesel, benzine, hybride, of elektrisch.
  23. Pimpen onder de motor kap in de kleur kia infra red 2
  24. Afgelopen week
  25. Hallo. Bij het zoeken naar een nieuwe Sportage type vanaf 2014, zag ik dat er sporadisch een Sportage voorkwam met normal, comfort en sportmode. Knopje zit rechtsonder op het stuurwiel. wie kan mij hiervan iets meer vertellen?
  26. Door omstandigheden ( te veel besteld ) heb ik een paar K logo"s te koop. De afmetingen zijn 1x 110x56 mm en 2x 128x65 mm. De vraagprijs is 8 euro per stuk, dit is de helft van de aanschafprijs.
  27. There isn’t too much you can do to the design of an SUV or crossover to make it as sexy as a supercar. While many automakers have been experimenting with design to make SUVs and crossovers look more interesting, a few are typically either too boring or too extreme. In the past, it was hard to believe a crossover or SUV could be considered attractive with their boxy shapes and boring bodylines, but that’s not the case in today’s market. SEE ALSO: Top 10 Best Looking Crossovers and SUVs of 2017 And while there are plenty of good-looking crossovers and SUVs, there are also plenty of bad ones. We’re well aware that style is completely subjective, so it’s OK if you don’t agree with our picks. In fact, we want you to nominate your own picks for ugliest SUVs in the comment section below. Here are 10 SUVs and crossovers that we believe are style failures. 10. Bentley Bentayga Bentley first previewed its SUV with the EXP 9 F concept car, and the initial reception wasn’t pretty. Although the production Bentayga is an improvement over the concept’s design, we can’t help but wonder if this is the best Bentley could do. The signature Bentley grille actually looks pretty good on the SUV, but the rest of Bentayga’s design is far too generic considering how expensive it is. Your parents have always told you that it’s what’s on the inside that counts, however, and the Bentayga does have a gorgeous interior. 9. Volkswagen Atlas For the most part, Volkswagen’s lineup is quite unadventurous. The German automaker has never been known for super stylish cars, preferring to play it safe with non-divisive designs that appeal to the masses. Simply put, VWs are not excitingly pretty or horrendously ugly. That’s the biggest problem with the new Volkswagen Atlas — it’s not ugly, it just looks incredibly generic. A Volkswagen employee responsible for part of the company’s design process spoke to The Truth About Cars at the 2016 L.A. Auto Show (where the Atlas debuted) and said “It looks like a 2012 Ford whatever. It could be anything.” 8. Tesla Model X The Tesla Model X is a good example of how you can’t just take a sedan, give it a higher roof and ride height, and call it an attractive SUV. For the most part, the Tesla Model X is not a bad looking car — it’s fairly sleek and stylish. It’s just that the Model X looks bulbous from all angles and the proportions are all wrong. We will say it’s quite photogenic, however, as it looks much better in photos than it does in person. 7. Mercedes-Benz GLE Coupe Part of us wishes that automakers would stop with the “coupe SUV” styling, but we know that won’t happen. What started with the BMW X6 has become an entirely new niche segment for luxury automakers and Mercedes-Benz is trying to get a piece of the pie with its GLE Coupe. But like the Tesla Model X, its proportions are off and it looks like a clumsy, in-your-face SUV rather than something sporty and stylish. Nothing about this design is elegant and it will definitely not age well. 6. BMW X4 The BMW X6 certainly deserves a (dis)honorable mention on the list, but we simply couldn’t excuse how much worse the BMW X4 looks. BMW tried to create a new segment with the introduction of the X6, which it called a Sports Activity Coupe. The X4 and X6 suffer from the same problems as other “coupe SUVs” with their chunky front ends and sharply sloping rooflines that look wonky on SUVs. But hey, they’re selling so who are we to judge? 5. Lexus LX570 The Lexus LX has existed in the Japanese automaker’s lineup since 1996, and more than 20 years later, its bodylines haven’t changed much. Lexus has kept the straight edges and boxy shape for decades and the latest model simply incorporates the company’s massive spindle grille up front. While the spindle grille on its own is pretty controversial, it looks even weirder on this giant SUV. 4. Jeep Cherokee Jeep enthusiasts were shocked when the new Cherokee debuted in 2013. The SUV’s controversial styling had everyone questioning if Jeep has lost its marbles, with some people thinking the front end was just a joke. Years later, however, Jeep is sticking with the design and the Cherokee is still a popular seller. We commend Jeep for trying something new, but we still can’t get used to those squinty headlights. 3. Fiat 500L The Fiat 500 has its own appeal, being a bubbly, fun compact car, but none of that cuteness translates onto the Fiat 500L. The five-door Fiat has awkward proportions, looks strangely tall and almost wagon-esque. Combined, it’s all things no one asked for in a compact crossover. 2. Kia Sportage We have to hand it to Kia. The Korean automaker has really revamped its image over recent years with attractive models and appealing offerings. That makes the Kia Sportage’s pug-nosed design even more confusing. The front end simply looks off and it doesn’t fit in with any other existing Kia models. To make things even stranger, the Korean automaker’s new Niro crossover is stylish and the larger Sorento isn’t a bad-looking SUV either. Maybe the Sportage just suffers from being the middle child. 1. Infiniti QX80 It was very easy to crown the Infiniti QX80 as the ugliest SUV on the market right now. Between the ugly chrome side air vents, super awkward proportions, and sad whale face, there isn’t much to redeem the SUV in terms of design. Luckily the Japanese automaker is working on a replacement, which was previewed by the pretty QX80 Monograph at the 2017 New York Auto Show. For the most part, Infiniti has polished its lineup with attractive models from the ground up, but the QX80 is one of the last to receive the makeover it so desperately needs. Hopefully, we’ll only have to stare at this ungainly machine for a couple more years. The post Top 10 Ugliest Crossovers and SUVs of 2017 appeared first on AutoGuide.com News. Lees volledige artikel
  1. Meer activiteit laden