Magentis/Optima 1
Discussies, Vragen en Weetjes over de Magentis/Optima 1 vind of plaatst u hier
2000->2005
4 topics in this forum
-
- 0 replies
- 1.5k views
hallo ik heb een optima uit 2013 gekocht en de camera werkte prima, nu plotseling niet meer,het geval is dat als het scherm b.v op de radio staat, en je gebruikt de R dan zou het scherm moeten verspringen naar de camera (of zwart scherm dat de cam stuk is) maar er gebeurt verder niets met verspringen van scherm, het scherm blijft op radio staan. zelf denk ik dat het niet aan de camera ligt maar aan iets van een relais in de automaatbak die schakelt naar de camera als de automaat in de R wordt gezet, nu is mijn vraag , weet iemand of dit ook het defect kan zijn, en waar zit dit relais dan en is het vervangbaar, ik heb wel een nieuwe camera besteld maar om onnodig deze te v…
Last reply by marcel1961, -
Aankooptips Optima 2.0CVVT Hybrid
by Guest Arnold2022- 4 replies
- 1.8k views
Goedemiddag leden, Ik heb bovenstaande auto op 't oog uit 2013. Zijn er zaken waar ik extra op moet letten tijdens een proefrit/bezichtiging? Ook las ik op Amerikaanse websites dat de motoren nog weleens bekend staan als olieverbruikers. Echter heb ik geen Nederlandse bron gevonden die dit ook bevestigd. Is dit daadwerkelijk een gekend probleem? Alvast dank!
Last reply by Murcielaygo, -
- 1 reply
- 1.6k views
Ik heb drie maanden geleden een Magentis 2.0 EX gekocht. Deze wagen rijdt zo heerlijk en beviel en bevalt me zo goed dat de defecte toerenteller mij niet stoorde tijdens de aankoop. Het stoort me nog steeds niet maar toch vraag ik me af wat de oorzaak zou kunnen zijn en of een dergelijke reparatie duur is? Bij voorbaat dank. H
Last reply by Murcielaygo, -
- 0 replies
- 1.9k views
Ik heb een vraag :,volgens garage is mijn C.V. module stuk een nieuwe kost € 420 en dan nog inzetten.Dat is voor mij als AOW er veel te duur. Bij BMW jun je de module,s laten reviseren meestal een relais vernieuwen. Bestaat dit ook voor Kia?> op de sloop wel te krijgen maar niet voor module nr. 957903C200. Wie weet raad? Groetend Ad
Last reply by Ad Eykelenboom,