Soul EV
2014->heden
Discussies, Vragen en Weetjes over de Soul EV vind of plaatst u hier
3 topics in this forum
-
- 5 replies
- 1.8k views
Beste Kia-rijders, Ik heb een elektrische Kia Soul uit 2015 op het oog om aan te schaffen. Deze heeft nu bijna 5 jaar gereden, de accu is gedegradeerd tot ongeveer 90% van zijn oorspronkelijke vermogen. Vanwege een te kleine actieradius voor het gebruik denk ik erover de accu te vervangen, als dat mogelijk is. Omdat de nieuwste Kia Soul een verbeterde accu heeft van 64 kWh (en volgens mij dezelfde dimensies), wil ik de oude accu hiermee vervangen. Aan jullie de vragen: is het vervangen van de oude accu voor een vernieuwde (betere) versie mogelijk en wat zou daarbij een kostenraming zijn (inclusief aanschaf nieuwe accu & ombouw)? Ik ben benieuwd naar ju…
Last reply by Murcielaygo, -
- 1 reply
- 548 views
Goedendag, Sinds kort maak de auto een piepend geluid. Als je de koppeling in trapt dan is het weg. Iemand hier ervaring mee?????
Last reply by Murcielaygo, -
- 0 replies
- 904 views
Via deze instructie: https://www.youtube.com/watch?v=L4JKGoZw0io kan ik de engineering mode van mijn Kia Soul EV uit 2016 in. Het menu is deels in het Koreaans (neem ik aan) en deels in het Engels. Als leek zeggen alle opties me niet zo veel. Iets aanpassen is niet zonder risico en dat bleek toen ik op SLEEP drukte in een submenu en het hele infotainment-scherm uitviel en niet meer wilde oplichten. Ik hoefde niet vol schaamte naar de dealer want twee dagen later startte het weer op. Wat ik zou wilen in het menu is het volgende: 1. Geluid bij starten van de auto uit doen of vervangen. 2. Video afspelen tijdens het rijden. 3. Een dieper menu vinden wan…
Last reply by SoulShark,