Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/25/2019 in all areas

  1. 5 points
    Sommige dingen:
  2. 4 points
    Vanmiddag kon ik me niet inhouden. Naast me stond bij een verkeerslicht een Ferrari 458. Stond maar te gassen. Moest het toch proberen. En ja hoor, de 1e 150 meter kon ik hem voorblijven [emoji23] Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
  3. 3 points
    Ik hoop dat míjn auto straks gewoon 64 kWh kan laden en niet maar 7.4...... sorry, ik kan het niet laden laten. Ik zal jullie helpen, in de hoop dat het wat meer gaat spreken en dat je het makkelijker kunt onthouden: - kW is een capaciteit, hoe hard stroomt het de emmer in; - kWh (die met die ‘h’ van hour = uur, tijd erbij) is een hoeveelheid, hoeveel zit er in de emmer. Het is dus de capaciteit maal de tijd. Als je max 16 A uit een gewoon stopcontact kunt halen is dat 16 x 230 = 3680 W oftewel 3,68 kW. Doe je dat 10 uur lang, dan heb je 3,68 x 10 = 36,8 kWh (kilowatt x uur) aan energie gebruikt. Spreekt dit een beetje aan?
  4. 3 points
    Ik kan het even niet meer volgen, sorry..... Poging: die in het youtube-filmpje rijd 183 km/uur (op de teller) Stelling = afwijking ca. 12 % 183 km/uur minus 12 % = 161,04 km/uur. Nagenoeg overeenkomstig de fabrieks-opgave dus Zo en nu houd ik er over op.
  5. 2 points
    ik reserveer dit in de agenda en ken mijn plek Tot dan!
  6. 2 points
    Ik vraag me af wat voor zin het heeft om van elke individuele rit het verbruik in dit forum te melden. Daar heeft helemaal niemand wat aan. Het maakt het draadje alleen maar onoverzichtelijker. Het is wel interessant om het goed bijgehouden verbruik over een langer periode te melden zodat een redelijk gemiddelde verbruik van de Niro duidelijk wordt.
  7. 2 points
    Misschien kan je dan de helft met een Brexit klant ruilen? Daar doen ze het natuurlijk precies andersom?
  8. 2 points
    Heb het nagevraagd in Korea; de rechter velgen worden speciaal zo gemaakt. Ze worden zo extra gekoeld zodat bij een noodstop de wagen naar rechts trekt, en niet de baan op van het tegen liggende verkeer......................................... (PS; wat een gelul om niets......................)
  9. 2 points
    Blijkbaar kan de EPB ook automatisch geactiveerd worden volgens de handleiding. Morgen maar eens controleren. Automatische activering van EPB Nadat de auto is gestopt met behulp van de functie Rijden met één pedaal, wordt EPB automatisch geactiveerd in een van de volgende situaties: • Het bestuurdersportier is open. • De veiligheidsgordel is losgemaakt. • De motorkap is open. • De achterklep is open. • Er zijn 5 minuten verstreken sinds de auto is stilgezet. • De systeembediening is beperkt vanwege andere redenen.
  10. 2 points
    Mooie wagen! Gefeliciteerd ermee. Ik moet nog ff wachten. En ehh, die ‘verkeerde’ velgen aan de rechterkant ga je mss nog lang horen......
  11. 2 points
    Mooi! Vooral de bestuurderskant. De andere kant klopt voor mijn gevoel toch wat minder.
  12. 2 points
    En ook ik ben een zee tevreden gt-liner. Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
  13. 2 points
    Vergeet je jerrycan met stroom niet voor als je leeg komt te staan!
  14. 2 points
    onhandig (vind ik): dat de flippers met het stuur meedraaien ipv statisch op de stuurkolom zoals bij de Outlander.
  15. 2 points
    160 stelt inderdaad helemaal niets voor, ook niet met een (klap)caravan...... En waarschijnlijk ook nog gewoon 1 op 20 rijden. Ik haak af, wat een droevenis hier..... Verstuurd vanaf mijn Moto Z2 Play met Tapatalk
  16. 2 points
    Is dit een wed strijdt dan?
  17. 1 point
    Ik heb er een Blackvue (750 dual) ingeplakt. Net onder het zwarte vlak met sensors. Steekt maar iets uit onder de spiegel en stoort dus niet. Onderstaande foto is op ooghoogte; je ziet net een klein stukje onder de spiegel uitsteken, het grootste deel valt weg achter de spiegel.
  18. 1 point
    Door de het spiegel instel knopje in de middenstand te zetten blijven ze staan; in de andere stand bewegen ze allebei naar beneden bij R. Ik denk niet dat je ze apart kunt instellen.
  19. 1 point
    dat scheelt wel 20 km op een volle acculading van ongeveer 450 km dus dat 'heel veel actieradius' valt wel mee. Daar ga ik niet voor in de kou zitten. Dan maar een keer meer opladen als dat nodig zou zijn En worden bij stoel en stuurverwarming elektriciteit niet in warmte omgezet dan? enige verschil is volgens mij dat daar geen ventilator langs blaast.
  20. 1 point
    160 km/u met een caravan?????? Het wordt per post gekker hier..... Verstuurd vanaf mijn Moto Z2 Play met Tapatalk
  21. 1 point
    Ik denk dat ik Boels maar eens ga vragen of die een langer exemplaar hebben. Het is maar kalkzandsteen, dus een betonboorder vragen is als met een kanon op een mug schieten. Ik denk dat ik nog 10 cm moet verder moet.
  22. 1 point
    Wat klopt er bedoel je? 176......
  23. 1 point
    Sensor achter de deurgreep is redelijk gemeengoed bij keyless entry systemen. Voor het op slot doen zie je verschillende dingen, bij de ene auto moet je op een knopje drukken om de auto op slot te doen, bij anderen moet je een bepaalde plek op de handgreep aantippen (capacitieve schakelaar) en bij Renault hoef je alleen weg te lopen bij de auto om hem op slot te laten gaan. KIA heeft bespaard op het systeem en je moet dus de deur met het knopje openen en sluiten, prima oplossing die gewoon geld scheelt.
  24. 1 point
    Lees even het hele draadje vanaf het begin door. Ik heb daar duidelijke onderbouwing gegeven en links erbij gezet waar de installateur mee uit de voeten kan.. Succes!
  25. 1 point
    En denk er wel aan dat als je de belangrijkste wijziging wilt gebruiken, te weten de mogelijkheid om je breedbeeldscherm van je auto maximaal te benutten, je 10x op "over Android auto" te tikken. Want dan activeer je de ontwikkelaars instellingen en als je die opent vink je 1080p aan. Je vindt die ontwikkelaars instellingen trouwens door bij "over Android auto" op de drie puntjes rechts te tikken.
This leaderboard is set to Amsterdam/GMT+02:00


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.