Jump to content

RoyNiro

Leden
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraal

About RoyNiro

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    Jaguar I-Pace EV400 First Edition (HSE) Grijs 2018

Recent Profile Visitors

152 profile views
  1. In de normale modus is de vering wel goed, maar een Niro is net een Porsche, Je voelt alles je bent 1 met de weg zei ik haha.
  2. De lakschade was gelukkig al snel verholpen door Carglass.
  3. Begrijp mij niet verkeerd. De E-Niro is echt geen enorm slechte wagen, maar wanneer ik wat probleempjes heb dan is dat vervelend natuurlijk, maar wanneer iemand een kras maakt een tijdje daarna een deuk en zeurende kinderen dan is bij mij de hoop op. Dit is toch niet zo heel raar? Het heeft er ook wel mee te maken dat ik al 4 Kia’a heb gehad en daar nooit iets mee heb gehad. Persoonlijk vindt ik de I-Pace wel een apparte wagen. Ik noem het ook mijn ruimteschip haha. Een Niro ziet er gewoon gelikter uit. Ik wens jullie veel plezierige km’s en ik hoop vaak een E-Niro tegen te komen, het blijft een mooie wagen.
  4. Ja klopt een week moest twee weken zijn dat was een dom foutje. Ik was net nieuw hier en wist niet hoe ik dit snel kon aanpassen. Mijn I-Pace is tweedehands. 14.000km op de teller, dus ik kon hem meteen mee nemen. Ja ik wilde mijn auto wel netjes hebben, dan is de inruilprijs wat hoger...? Mijn I-Pace ga ik ook wassen in een wasbox. Mijn excuses als ik overkwam als een medewerker van Jaguar. Sorry.
  5. Haha. Nee, hoor ik werk niet bij Jaguar. Ik heb 7 jaar lang Kia gereden hoor. Begon met een Ceed. Als ik met mijn Niro in de eco modus reed dan vondt ik de vering te stug. Misschien ligt dat dan aan mij....
  6. Jij vertelde dat ik max 80kWh kan laden. Nee, hoor met de I-Pace na een update 100kWh.
  7. De I pace heb ik nu een klein weekje en hij bevalt mij super. Toen ik gister de I pace starten stond de actieradiusmeter zelfs op 422km. Met mijn E-Niro kwam ik nooit verder dan 370km. Eigenlijk kan ik de auto's nu al wel vergelijken. Je went zo snel aan die I pace. Hier onder even de puntjes van mijn E-Niro in vergelijking met de I pace: 1. De Niro heeft een te stugge wegligging, dit is een Stinger leuk, maar in een Niro hoeft dat van ons niet. De I-Pace is erg comfortabel, maar misschien iets te want mijn vrouw viel laatst in slaap onderweg op de autobaan. Haha 2. Het actieradius is erg bagger als onze auto 100% vol is geeft de actieradius meter 370km aan. Het actieradius is voldoende. Als ik normaal rijdt haal ik rond de 361km aan actieradius. Wanneer ik echt zuinig ga rijden geeft de meter 420km aan. 3. Wanneer het begint de regenen beslaan de ramen meteen, terwijl de airco in de normale stand staat en de eco airco uit staat. Verder hebben wij gewoon netjes de auto functie aanstaan van de climate control. Ik heb met de I-pace geen last meer van beslagen ruiten. 4. De kinderen kunnen hun voeten niet kwijt onder de voorstoelen. In de I-pace zitten de kinderen nog ruimer dan in de Niro en de kids kunnen hun voeten kwijt onder de voorstoel. 5. De achterbank is veel te kort. De achterbank is een stuk groter dan die van de Niro en dat is wel fijn. 6. De leren stoelen kreuken snel. De leren stoelen in de I-Pace kreuken toch ook wel. 7. Wanneer je door een kuiltje in de weg rijdt zit je met je hoofd in het plafond als de eco drivemode aan staat. Wanneer ik met de I-Pace in de Eco drivemode rijdt dan is de I pace nog steeds comfortabel. 8. De service van Kia Nederland is erg maar ook echt heel erg slecht!!! Verder weten de dealers ook nog niet zo veel van deze auto’s Ben erg tevreden over de service van mijn Jaguar dealer. 9. De Mijn Kia appt werkt meer en deel van de tijd gewoon niet. De Jaguar app werkt enorm goed. Met de Jag app kan ik zelfs instellen hoe laat de auto moet voorverwarmen. 10. Onze Niro heeft al meerdere keren een noodstop gemaakt voor een geparkeerde auto langs de weg. Dit was dus overbodig. 1x is er een auto flink achter op ons geklapt. De systemen van de I-pace werken veel nauwkeuriger! 11. De adaptieve cruise control werkt ook niet geweldig. Met de I-Pace nog niet geprobeerd. Kortom wij zijn heel erg blij met onze nieuwe EV. Het is een pareltje in de straat.
  8. Helaas heb ik nooit de gelegenheid gehad om een proefrit te maken.
  9. Maar dan moet ik wel als een ouwe opa rijden.
  10. Iedereen kan dit halen. Neem 20 inch velgen of 18, maar geen 22 inch. Zorg ervoor dat je de nieuwe update hebt. Laat de garage de instellingen goed zetten en je hebt een behoorlijk actieradius. Het lukt mij zelfs hierdoor 1:1 te rijden. 1echte km is dan 1 actieradius km.
  11. Heb vandaag een lange rid gereden en was 23km verschil met actieradius meter.
  12. Ik haal met een zware rechter voet 361km actieradius hoor. Kwestie van de instellingen goed zetten.
  13. Als ik zuinig zou gaan rijden dan kan ik de 400 wel aantikken denk ik.
  14. Leuk om te lezen. Er zijn inderdaad erg weing wat hogere auto’s. ik heb de audi in overweging gehad, maar ik zie mezelf ook geen Audi rijden. De I-Pace bevalt tot nu toe heel erg goed. Het actieradius is tot nu toe voldoende en dan heb ik ook nog een zware rechter voet. Met de e niro stond de teller op 370km actieradius en bij mijn i pace nu 361km
×
×
  • Create New...