Jump to content

Peter Boermans

Leden
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Peter Boermans last won the day on April 2 2021

Peter Boermans had the most liked content!

Algemeen

  • Auto
    volkswagen golf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Peter Boermans's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recent Badges

12

Reputation

  1. Dat wist ik niet [emoji854] maar snel uitproberen volgende week dan - thnx Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  2. Heb ook de Vgate op de IPhone - werkt prima - alleen EVNotify is niet geheel meer up to date gemaakt door de ontwikkelaar, dit zorgt er helaas voor dat na enkele minuten de communicatie stopt en ook niet meer upload naar ABPR (zie eerdere post van mij in dit topic) - zijn er onder jullie dit dit inmiddels wel aan de praat hebben of een andere app op de IPhone gebruiken die ook met ABRP communiceert?
  3. Vandaag erop gezet door de dealer - iig werkt mijn KIA Connect / UVO weer (navigeren doe ik via Apple CarPlay ) daarnaast ben ik blij dat volledig scherm weer beschikbaar is… kan komende week nog wel even kijken of ik zelf kan updaten naar de laatste versie
  4. Inderdaad - was ook mijn probleem - even langs de dealer voor een update dus...
  5. Vandaag de auto voor z'n beurtje bij de garage gehad - nieuwe update! heb weer breed scherm bij Apple Carplay ipv 2/3 Apple 1/3 Kia Daarnaast is de activatie van UVO ook weer geslaagd - vanochtend voordat de Kia in de garage stond paar keer geprobeerd zonder succes... meldt u bij een KIA Service Center ... hebben we dus gedaan en volgens de monteur in de garage zou de update ook voor een stabielere connectie met UVO moeten zorgen! Weer helemaal tevreden
  6. Zal morgen … na het krabben… even kijken, maar volgens mij wel.. auto gaat morgen ook naar de dealer voor de 2e beurt; zal software update vragen en dit ook even aankaarten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  7. Peter Boermans

    KIA app

    Ondervinden jullie ook update problemen van de app? Krijg al een week geen contact meer via de app Zie wel connected staan… maar helaas geen mogelijkheid om bijvoorbeeld climate control te bedienen… da’s wel balen nu met de kou [emoji3063] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  8. Nee inderdaad - het laden startte gewoon niet (we eerst blauw symbool auto op de granny maar niets bij de auto) Paar dagen later even geprobeerd op 8A thuis - dat werkte - nog niet op andere Ampere geprobeerd - zal dat binnenkort even doen - ding is voor noodgevallen wat mij betreft, maar dan moet je er wel op kunnen vertrouwen…. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  9. thanks voor jullie reacties - ik heb 'm op 8A (ampère) gezet en nu startte het laadproces zonder problemen - zal daar dan wel aan gelegen hebben. Als ik weer een keer op ons regionale kantoor ben, zal ik het daar ook nog een keer proberen
  10. Gisteren onverwacht meer kilometers moeten maken en op punt waar ik op zou laden zelfs weer door moeten rijden. Uiteindelijk op punt gekomen waar ik enkele uren moest zijn en had de mogelijkheid om via het normale stopcontact en granny te laden. Nu had ik de Granny aangesloten op het stopcontact, daarna de auto - in de auto scheduling uitgezet - nu wil de Granny niet laden - ik zie het symbool van Charging groen knipperen en het auto symbool op de granny wordt blauw - dit duurt zo'n 30 seconden en dan wordt de auto groen en het charging symbool gaat uit - ook bij de auto zelf zie ik niet een van de 3 groene lampjes bij het voorraam oplichten... Uiteindelijk wel thuis gekomen en ook hier de granny geprobeerd - zelfde resultaat - toen ik net de auto had (september 2020) al wel een keer de granny uitgeprobeerd en werkte toen wel.... Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?
  11. Ik hoorde van de dealer (begin april) dat ze tijdens de 1e onderhoudsbeurt niet de update hebben doorgevoerd omdat heel veel mensen klagen (oa over de kleurstelling) - met een maand of 2 zou er een nieuwe update beschikbaar komen welke mogelijk toch betere kleurstelling heeft...
  12. Vandaag de auto laten voorzien van een trekhaak en het 1e beurt je laten geven (16.500 km nu) Had gevraagd aan dealer om ook de software update uit te laten voeren - eind van de middag de auto opgehaald en alles was gedaan... behalve de update[emoji3525]. Service medewerker melde dat ze dit niet hadden gedaan omdat er zoveel klachten waren of de laatste versie en er met een maandje een nieuwe update uitkomt... Vraag 1 ) is die update echt zo slecht (had leen Niro mee - mooi paars is niet lelijk [emoji2957] - verder vond ik het wel mee vallen en home scherm (tijd en op achtergrond navigatie) vind ik eigenlijk we mooi - wat vinden jullie? Vraag 2 ) hoe kan ik zien dat de nieuwe update beschikbaar is zodat ik naar de dealer kan voor een update - is dat ergens op een website oid te zien? Is dit mogelijk ook zelf uit te voeren zo’n update? Hoor graag van jullie Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. Hoi Hippe Lip, getest hoor, maar helaas - nu andere optie van IPhone ‘Begeleide Toegang’ gebruikt - dit werkt! Zie alleen dat de app EVNotify misschien wat buggy is - die wordt af en toe even opnieuw opgestart en als ik telefoon heb gekregen tijdens gebruikt in de auto op de manier... moet ik de app weer even opnieuw opstarten... maar werkt zo veel beter dan eerst... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  14. Hoi Wiz, Zit ook wel in andere bouwjaren [emoji4] maar dat is navi van Kia - als je dan Android Auto of Apple CarPlay gebruikt - is dit ‘onhandig’ - althans, vind ik. Zodoende ODB2 plug en ABRP - maar ook omdat het gewoon leuk is te prutsen met techniek [emoji56] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
×
×
  • Create New...