Jump to content
 

Mausy5043

Leden
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutraal

About Mausy5043

  • Rank
    Newbie

Algemeen

  • Auto
    e-Niro DynamicLinePlus 64kWh (incl. warmtepomp) - Runway Red

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Als de zon optimaal staat, of juist niet, kan ik het scherm niet meer lezen. Ik wordt verblindt door het zonlicht dat op de "chromen" rand van het dashboard onder het scherm doorloopt en ook de "chromen" RNP-knop schittert me tegenmoet. Ik overweeg om er schilderstape overheen te plakken. Denken jullie dat de dealer een standaardoplossing kan bieden? Wrappen is ook weer zowat. Weet iemand een alternatief?
  2. Het is: Niro. Succes en veel plezier met je aanwinst.
  3. ABRP heeft gezochte functionaliteit niet.
  4. De Kia Navigatie geeft op de kaart met een cirkel weer hoever ik kan komen. Dat slaat natuurlijk nergens op, want je kunt zelden vanuit je bestemming in een rechte lijn naar een punt op die cirkel rijden. Kent iemand een website waarop je kunt ingeven hoever je wilt rijden en die dan aangeeft waar je dan echt kunt komen? Lijkt me leuk om dan zo een rit te plannen en met een 'nog-net-genoeg-gevulde' batterij weer thuis komen.
  5. Mausy5043

    Head up Display

    In mijn Prius had ik zo'n HUD. Was ideaal, maar gaf helaas weinig info. Ik heb wel eens geprobeerd om mijn telefoon te gebruiken als HUD. Een app die in spiegelbeeld de snelheid weergaf en dat aan de binnenkant op de voorruit projecteerde. Werkte op zich, maar was erg moeilijk te lezen, vooral als de zon "verkeerd" stond. Mijn telefoon moest dus veel licht genereren en een hoog contrast (licht/donker) hebben. Vrat batterijen en was eerlijk gezegd niet erg duidelijk. Ik ben bij dit soort producten dan ook een beetje huiverig voor de praktijk, omdat ik weet hoe moeilijk het is. De foto
  6. Jullie weten dat dit een foto uit 2018 is he? https://www.autoblog.nl/kia-niro-ev-concept-is-klaar-voor-de-stad
  7. Ik heb uiteindelijk een 1F Zappi besteld. Had nog bij de ANWB gevraagd naar hun aanbieding, maar dat moest en zou met een backoffice functie tegen een vast bedrag per maand. Gevraagd naar het nut van die backoffice, wat ze dan met mijn data doen en waarom ik niet gewoon een wallbox kon krijgen zonder een abonnement op een backoffice. Hun antwoord was dat die backoffice handig was, want dan konden ze meteen iemand sturen als er iets mis was met de wallbox. Dus, ik denk WTF? Op mijn vervolgvraag of het zo'n slecht product is, dat ze hem dag en nacht in de gaten moeten houden heb ik noo
  8. Dank. Hyundai had ik niet aan gedacht.
  9. Ik zie in de webshop een rugzak van Kia (https://webshop.kia.nl/merchandise/overig/0/66951ADE30/). Ik overweeg er een te bestellen. Is er toevallig iemand die zo'n rugzak heeft en even de maten (Lengte + Breedte) voor mij kan opnemen? Die staan er op de webshop niet bij en die doen er wat mij betreft wel toe.
  10. Iemand de volume-regeling van de VESS al geprobeerd?
  11. Mag ik vragen of je nog weet welk merk/type die LEDs zijn? Heb je nog een link ofzo?
  12. Bij mij werd ook een Master-Care (https://master-care.nl) behandeling op de offerte toegevoegd. Had even op hun website gekeken en vond de benodigde inspanningen om de "verzegeling" te behouden toch wel extreem. Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag als jij. Voegt het echt iets toe of is het geldklopperij voor een wax-laagje met een fancy naam. Ik ben er zelf nog niet uit. Heb het ook bij voorgaande auto's nooit gehad.
×
×
  • Create New...