Ga naar inhoud

weer een creative zaterdag


theomonika

Aanbevolen Berichten

dat heel heel makkelijk aanbrengen is,en je kan het er zo weer aftrekken als je t zat bent

Ik heb nog een setje extra doppen liggen dus als ik ga spuiten dan op de "oude" manier.

Kun je misschien een foto maken als de doppen er van jou op zitten?

Ik heb namelijk ook een witte Rio 1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


hou er rekening mee dat een wieldop echt waardeloos matriaal is om te spuiten,,

voorbewerken schuren etc primer.. die plastidip spuit je er na een goeie ontvetlaag ff op en je bent klaar.. stuk minder werk en uiteindelijk goedkoper..

1 a 2 spuitbusjes vs plastic primer. lak evt blanke lak en dan nog schuren en je tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog een setje extra doppen liggen dus als ik ga spuiten dan op de "oude" manier.

Kun je misschien een foto maken als de doppen er van jou op zitten?

Ik heb namelijk ook een witte Rio 1.4

je hebt ook mat transparent plastidip voor bescherming en je haalt het er zo weer vanaf klaar is :wink:

even google

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe houd de plastic dip het in de wasstraat?

ik weet het niet maar op internet hebben ze een gril en de velgen gedaan met plastidip en daar een hoge druk spuit op gezet alles blijft zitten

je kan via you tube kijken zoeken op plastidip

je kan ook je velgen die je gespoten heb met plastidip weer repareren perfect spul ik heb mijn wieldoppen gedaan fluitje van een cent :wink:

zie topic

klaarmaken voor de winter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...