Ga naar inhoud

Aftermarket uitlaatsierstuk?


Joencis

Aanbevolen Berichten

Op dit forum heb ik al een topic gelezen over aftermarket uitlaatsystemen, maar zijn er ook mensen die ipv het (veel te) dure uitlaatsierstuk die je bij Kia kunt bestellen er zelf een gekocht hebben?

Bij Halfords e.d. zie je ze overal liggen maar passen die ook op de Rio? En hoe zit het met kwaliteit?

Alvast bedankt voor evt. reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanwege de bocht passen die dingen niet. Ik ben ook opzoek geweest je hebt ongeveer 120 graden nodig. Had er 1 gevonden maar die ben ik verloren en is inmiddels niet meer verkrijgbaar.

Optie is een een stuk er op laten lassen. Kost ongeveer 85 euro maar dan kan je gewoon alles kiezen wat je wit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Haha ja ik heb het al een paar keer gehad bij het stoplicht :)

Ik doe niet eens mijn best want dan sta je wel voor lul ja...

Je kan ook mij tegen komen in een gti hoor! en heb geen bontkraag en petje achterstevoren :P wel zal ik ten alle tijde proberen een wedstrijdje te doen bij een stoplicht :P zo leuk als je weet dat je gaat winnen haha.en nog leuker als er een bontkraag naast je staat met een gepimpte auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 9 maanden later...

Of zijn er inmiddels meerdere Kia Rio rijders die een uitlaatsierstuk hebben aangeschaft en dit willen delen.

Het is namelijk een nogal scherpe hoek vanaf de einddemper, en waarom zou ik het wiel nogmaals uitvinden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb de mijne met ovaal sieruitlaat besteld, maar wacht nog op uitlaat. Staat in backorder (zeggen ze). Inmiddels wacht ik er nu al 7 maanden op. Heb gemaild dat waanneer deze eind van de maand er nog niet is, ik mijn geld terug wil!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...