Jump to content

snellejelle1985

Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio

Geen VSM pakket gemonteerd op je Rio  

46 members have voted

1. 1. Ik heb het vermoeden geen VSM pakket te hebben

• Ja en ik heb mijn dealer al geinformeerd
    • Ja maar mijn dealer heb ik nog niet geinformeerd
  2. 2. De dealer heeft zelf geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb

3. 3. De dealer heeft geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb en heeft KIA Nederland daarover geinformeerd

• Ja en ik heb al antwoord terug
    • Ja maar ik heb nog geen antwoord terug
    • Nee

Recommended Posts

Vind eigenlijk dat dit een goedkope manier is om het gebrek aan veiligheid af te kopen

Ook zonder het VSM pakket zou de RIO volgens mij 5 sterren krijgen in de NCAP score. Het wordt geen onveilige auto doordat deze snufjes er niet op zitten.

Mensen, ga alsjeblieft EERST LEZEN! In het topic komen 4-5-6 keer dezelfde vraag met bijbehorend antwoord tegen. :roll::shock:

• Like 2

volgens de ANWB is dit onvoldoende !

Dat is duidelijke taal van de ANWB die het klip en klaar uiteenzet in dit stuk, gestaafd door hun juristen. Kunnen we ook eindelijk stoppen met welles/nietes stukjes. Iedereen die tevreden is met de aan hem/haar geboden oplossing is prima, maar degene die niet tevreden zijn hebben dus ook een terecht punt.

Iedereen heeft recht om zijn mening te uiten maar we gaan geen mensen beledigen en ik denk dat iedere dealer het met zijn klant op een juiste manier wil afhandelen.

Laten we een mening geven over dit onderwerp ieder mens heeft er en andere kijk op en accepteer dit mensen.

Dat is duidelijke taal van de ANWB die het klip en klaar uiteenzet in dit stuk

Zo heb ik het ook gelezen.

Als het voorstel 450 cash/bank was geweest ipv de gedwongen winkelnering was het helder geweest.

Ik hoop dat daar snel iets op wordt gevonden.

Het is goed dat de ANWB dit op pakt.

Ik vermoed wel dat dit alleen gaat werken voor ANWB leden met juridische bijstand bij hun pakket.

Zoals Bigmac hier ook al terecht opmerkt is er geen sprake van onveilige auto's.

en als je dat incidentele heuveltje niet zonder automatische rem kunt pakken moet je terug naar de rijschool, haha!

Dat knipperende knipperlicht kunnen de pimpmasters vast voor een tientje of 2 in je auto frotten en klaar

is kees.

Ik zag dat de ANWB zich zelf aanbood op het forum van Kassa.

Blijkbaar hebben ze niets te doen of moet er gecashed worden....!

Hoezo een onafhankelijke organisatie?

Logisch dat de ANWB er graag in duikt. Kia geeft 3 jaar gratis wegenhulpgarantie bij een nieuw gekochte auto.

Ennnnnn..dan worden er nog zoveel KIA's verkocht ook!! :taz: doet au voor anwb

• Like 1

Je wordt gewoon voorgelogen.

Ongenuanceerde berichtgeving noem ik dat. Houd het nu vooral zuiver en zakelijk.

Blijkbaar hebben ze niets te doen of moet er gecashed worden....!

Hoezo een onafhankelijke organisatie?

Ongenuanceerde berichtgeving noem ik dat. Houd het nu vooral zuiver en zakelijk.

Zo heb ik het ook gelezen.

Als je het stukje helemaal leest staat er ook nog een stuk over het ontbinden van de verkoop overeenkomst.

Er zijn namelijk ook mensen die gewoon het pakket erop wilde hebben en niet voor een schadevergoeding willen gaan.

Gaan we nou naäpen meneer Huizebakker?

Ik vind dat iets wat in de fabriek is veroorzaakt je niet zondermeer moet neerleggen bij KMNL.

Zij probeert haar klanten tegemoet te komen langs verschillende wegen. Ik voorzie dat de

overgrote meerderheid akkoord gaat met de aangeboden cheques en andere opties. Het is

eenieders goed recht om er niet mee eens te zijn, maar om nu te roepen dat KMNL de klanten

heeft voorgelogen vind ik té kort door de bocht.

• Like 1

Nee "appletje voor de dorst" dit zijn liefhebbers. :) Wat maakt het nu uit of er medewerkers of dealers op dit forum zitten, ze staan in ieder geval achter hun merk.

Reacties die overlopen van begrip en ondersteuning van het aanboddoor KIA Nederland.

En dan zelf geen "slachtoffer"zijn

Ik ben 'lid' van de KiaContactGroep (KCG). Ter ondersteuning van de Kia rijders op dit forum

zitten wij met enige regelmaat in overleg met de directie van KMNL. Diverse problemen van

Kia modellen worden met hun besproken. Met betrekking tot de problemen van het ontbrekende

VSM-pakket op de Rio, hebben wij ons ingezet om het probleem onder de aandacht van Kia NL

te brengen.

Misschien een open deur, maar waaruit blijkt mijn begrip en ondersteuning voor Kia NL?

De laatste tijd wordt mijns inziens te vaak door een Rio rijder geroepen dat wij op de één of

andere manier blijkbaar partijdig zijn.

Ik kan je zeggen dat ik zelfs vorige week nog, op mijn vrije dag, in touw ben geweest voor de Rio

rijder op het forum en heb geprobeerd de directie ervan te overtuigen dat een aantal Rio rijders

niet akkoord zouden gaan met de aangeboden cheques. Wij zijn onafhankelijk maar hebben

geen zin dit telkens te moeten herhalen.

Ik hoop dat men nu eindelijk eens overtuigt raakt dat wij het goed voor hebben met alle forummers.

Daarnaast proberen wij wel om de realiteit niet uit het oog te verliezen. Als je je ogen daarvoor sluit

worden onwaarheden als waarheid aangenomen. En dat probeer ik en mijn mede KCG-leden te

voorkomen.

• Like 7

Waarom krijg ik de indruk dat er wel een behoorlijk aantal KIA nederland medewerkers of Kia dealer (medewerkers) hier hun mening geven

zonder dit er bij te vermelden. Juist of niet juist?

Grappig dat je dat zegt.

Toen ik nog lid was van KCG heb ik de mannen van Kia juist gevraagd eens wat actiever op het forum aanwezig te zijn.

KiaMNL gaf aan daar geen menskracht voor te hebben en wilde ook juist een onafhankelijke informatie bron.

Gelezen wordt het wel.

KCG heeft er samen met de directie voor gekozen om iig wel algemene berichten te plaatsen w.b de Kia.

Zo is ook deze hele Rio actie ontstaan.

De enige van wie we weten bij een dealer te werken is peterrrrrr en die heeft het nu veel te druk met zijn gezin.

Verder zag ik laatst een posting voorbij komen van Kia Wolters, maar dan keurig met naam.

Bij mijn weten is er op dit forum maar één lid die de auto juist op die VSM specificaties heeft gekocht en dat is Bloem33.

Hij of zij is angstig op gladde buitenwegen.

Omruilen dus voor een andere auto en geen discussie want het zit tussen de oren.

De rest verwacht een nieuwe auto of riante vergoedingen vanwege het ontbreken van een extra printplaatje met wat sensoren (want dat is het "pakket")

Het is nu duidelijk dat KiaMNL er voor kiest, om met elke gedupeerde een aparte oplossing te zoeken als het bonnen-gedoe niet werkt.

Iedereen is er vrij in om te doen of te laten wat men wil en er zijn beste

deal uit te sleuren.

Overigens denk ik dat er dit weekend weer genoeg orders zijn geschreven, het was iig mooi proefrijweer.

• Like 2
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...