Jump to content

MGA1600

Kaartupdate 2012

Recommended Posts

Geen probleem mee gehad, ik heb mijn muziek usb er weer in gedaan en ging zelfs gewoon verder waar het nummer gebleven was. Ik heb mijn stick op fat32 geformatteerd, misschien pikt ie standaard fat niet meer.

3 weken geleden de recente NAV kaart er op gezet... en gisteren software update gedaan naar 7.1.2.

Het werkt in iedergeval nog als een tierelier. Kaart update merk ik nog wel hoever ze bij zijn.

Bedankt voor de tip van de 7.1.2 :yes:

groet,

Cor

Ik kreeg vandaag deze mail van Navtecq // prijzen variëren blijkbaar

Geachte heer ,

Bedankt voor uw interesse in onze producten.

Naar aanleiding van uw email, is gebleken dat u inderdaad niet de meest recente versie heeft, wij hebben kaartnummer 311E7A2 (versie 2013) Europa met Turkije beschikbaar voor uw systeem. U kunt naar het onderstaand (gratis) telefoonnummer bellen, telefonisch ontvangt u 10% korting (onze welkomskorting) Het totaal bedrag bedraagt E 159.60.

Indien u meer informatie nodig heeft, dan kunt u contact met ons opnemen door op deze email te reageren.

Met vriendelijke groet,

NAVTEQ Maps Customer Service 
Nokia Location & Commerce
PO Box 501
7300 AM APELDOORN 
THE NETHERLANDS 
www.navteq.com/contactus

Hoi allemaal

Is er al meer bekend nu betreft een nieuwe update?

Of kan iemand me vertellen welke de allerlaatste update is?

Ik kreeg vandaag deze mail van Navtecq // prijzen variëren blijkbaar

Geachte heer ,

Bedankt voor uw interesse in onze producten.

Naar aanleiding van uw email, is gebleken dat u inderdaad niet de meest recente versie heeft, wij hebben kaartnummer 311E7A2 (versie 2013) Europa met Turkije beschikbaar voor uw systeem. U kunt naar het onderstaand (gratis) telefoonnummer bellen, telefonisch ontvangt u 10% korting (onze welkomskorting) Het totaal bedrag bedraagt E 159.60.

Indien u meer informatie nodig heeft, dan kunt u contact met ons opnemen door op deze email te reageren.

Met vriendelijke groet,

NAVTEQ Maps Customer Service

Nokia Location & Commerce

PO Box 501

7300 AM APELDOORN

THE NETHERLANDS

www.navteq.com/contactus

Tsien.... Op de website staat hierover niets vermeld!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Zal denk ik niet gaan werken, want dan zal hij gekraakt moeten worden. Navteq zou er beter aan doen om de huidige versie goedkoper aan de man te brengen, want ik denk dat als hij € 100,00 zou kosten, er velen zouden zijn die dat er voor over zouden hebben inclusief mijzelf.

Bij Garmin koop je één keer een lifetime update voor € 90,00 en dan krijg je 4 updates per jaar, en die gebruiken ook de kaart van Navteq.

Groeten Wil.

Bij LG zit de beveiliging in de updater.

Deze update gaat rechtstreeks dus de beveiliging is foetsie.

• Like 1

Concreet:

- moet de dealer de update uitvoeren of kan het via de dealer?

- welk type update is nu de allerlaatste update?

Heb net ook even gecheckt op andere sites en het is dus totaal niet duidelijk.

Of is het best even te mailen met Kia BE en of Kia/NL of dergelijke?

Concreet:

- moet de dealer de update uitvoeren of kan het via de dealer?

- welk type update is nu de allerlaatste update?

Heb net ook even gecheckt op andere sites en het is dus totaal niet duidelijk.

Of is het best even te mailen met Kia BE en of Kia/NL of dergelijke?

De normale update (systeem) (7.1.2) kun je zelf uitvoeren. Dit doe je door de bestanden te downloaden.

Alles is te vinden op deze site.

Deze bestanden zet je op een memory-stick en plaatst deze in de usb van de auto.

Auto (motor) wel laten lopen anders valt het systeem na +/- 10 minuten uit en heb je een probleem.

De kaartupdate kun je via de dealer aanschaffen en/of via deze site. kosten +/- € 160,00.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Ik heb bij aankoop van mijn Sportage, een clausule op de bestelbon laten opnemen waarbij de laatste nieuwe kaartmateriaal en de nieuwste systeemsoftware bij levering zou geïnstalleerd zijn.

Bij nazicht blijkt echter de oude kaarten en software nog steeds geïnstalleerd te zijn bij aflevering.

Heb vandaag met mijn concessiehouder in Hasselt nog afgesproken dat de nieuwste software en kaarten er donderdag worden op geïnstalleerd.

Sent from my iPad using Tapatalk HD