Jump to content

Recommended Posts

Zoals al eerder aangegeven is de poetsmeeting van 2013 helaas geannuleerd.

Indien iemand een goede locatie heeft voor volgend jaar, dan hoor ik het graag. Een goede locatie is overdekt en heeft voor ongeveer 10 auto's plek.

post-6523-0-79339800-1363637119_thumb.jpg

Hoi Richard

leuk dat je het een leven in wil blazen ik zal zeker van de party zijn hoe de invulling mag zijn ik zal erbij zijn die gezelligheid wil ik niet missen .

Nu alleen de wensen van de mensen .

Dus alle reageer en en maak je wensen kenbaar.

Ps heb een dealer die best wel voor promotie matriaal wil zorgen dat heeft tie mij wel een beetje belooft :-)

• Like 1

Kijk daar hou ik van: samenwerking

Hoi Richard

leuk dat je het een leven in wil blazen ik zal zeker van de party zijn hoe de invulling mag zijn ik zal erbij zijn die gezelligheid wil ik niet missen .

Nu alleen de wensen van de mensen .

Dus alle reageer en en maak je wensen kenbaar.

Ps heb een dealer die best wel voor promotie matriaal wil zorgen dat heeft tie mij wel een beetje belooft :-)

Ik help graag mee Richard waar ik kan :wink:

• Like 1

Maar zeg ook echt wat jullie willen. Moet er voor lunch gezorgd worden, voor drinken, hoe willen jullie dat, alleen poetsen, allen inbouwen, alleen deukenherstellen, of een combinatie. Hoe meer input ik krijg hoe leuker ik het kan maken.

Richard

Als je hulp wil hier in bied ik me aan om het mede te organiseren iemand moet het doen :-)

Dus mensen kom met je wensen oke neem me vrouw wel mee voor de catering .

• Like 1

Ik zal een combinatie van het volgende willen:

- poetsdag

- parkeerdeuk herstellen voor een zacht prijsje

- inbouwdag (electriciteit aanwezig)

- lunch op vrijwillige basis

- korting op producten ( groupbuy)

• Like 1

Wanneer het op een zaterdag is in de buurt van het midden van het land zou ik graag aanwezig willen zijn.

Qua wensen zat ik te denken aan:

- mijn dealer heeft swirls gemaakt in mijn lak (GRRRR Krasstraat) en wil hem graag helemaal hier vanaf krijgen, dus ik dacht aan een workshop om machinaal te bewerken. Heb een machine die is kapot dus een groupbuy om een dap aan te schaffen lijkt mij echt.. TOP

- leuk om misschien steenslag te behandelen, je kunt dit aantippen. Ik weet zeker dat Elco vele van ons gelukkig kan maken om een workshop steenslag te verwijderen te doen.

Verder zou je wax op de rij kunnen zetten, welke verschillende waxen zijn er en probeer dat ook is uit.

Tot zover wat ik in gedachten had!

• Like 1

Goed initiatief!

Als Centraal en op Zaterdag dan ben ik er ook graag bij.

Verder ben ik geinteresseerd in de volgende dingen:

• Poetsdag
  • Steenslag verwijdering (ook in voorruit :mad: )
  • Inkoop/ Inbouw (misschien een demo van de Pimpmasters? :clown: )
  • Tips & Tricks algemeen
Eten en drinken hoeft voor mij niet perse (kan ik zelf voor zorgen).

PS: Misschien een poll hieraan koppelen?

• Like 1

Demo van reparatie met wrapafwerking in identieke kleur van de auto op kunststof carrosseriedelen ( bijvoorbeeld bij beschadigingen aan drempel bij de achterklep)

Steenslagverwijdering.

Tips en tricks

• Like 1

ik sluit me bij al deze ideeen aan want die poetsdag van vorig jaar was hartstikke leuk

• Like 1

Guest Warmentuuter

O gaan we weer poetsen?

Mooi.

Ik hoor wel wanneer.

De vorige keer is me goed bevallen.

Als Centraal en op Zaterdag dan ben ik er ook graag bij.

Dan loop ik ook graag in de weg, zoals gebruikelijk.
  • Like 2

als het maar niet 23 juni is want dan moet ik naar de zuiderburen  voor de andere meeting

• Like 1

Schitterende reacties, blijf ermee komen. Sommige kan ik wat mee.

Gelijk een paar reacties terug.

* Het zal (indien we het gaan organiseren) naar alle waarschijnlijkheid in Zundert gehouden worden. Ik weet dat het niet centraal gelegen is voor Nederlanders uit het hoge noorden maar ik denk dat het best wel meevalt voor een hoop anderen (kijk maar naar de mensen die vorig jaar geweest zijn, toen zelfs ook mensen uit het hoge noorden gehad). Het is ongeveer 10 a 15 minuten rijden vanaf Breda (en Breda is ongeveer 30 minuten vanaf Utrecht) en 20 minuten vanaf Antwerpen (dus kan ook interessant zijn voor de Belgen onder ons). Maar ook omdat wij een hoop kosten op ons nemen (denk aan vergunningen en inhuur personeel en dergelijke) en deze niet willen doorberekenen aan jullie, het voor ons al een duur iets is. Als wij dan ook nog eens een ruimte moeten gaan huren dan kunnen wij het niet gratis kunnen organiseren voor jullie (klinkt wellicht niet aardig, maar ik ben wel van mening dat we eerlijk tegen jullie hierover moeten zijn). Het moet wel een leuk iets worden (en blijven) voor iedereen. 

* De datum zal niet 23 juni zijn. Dit is namelijk tegelijkertijd met een andere grote meeting en wij willen niemand "wegpikken". Daar is een dergelijke dag niet voor bedoeld. Ook valt het midden in de vakantie en dan kunnen er meestal ook weinig mensen. Ik denk meer dat we aan eind van de zomervakantie moeten gaan denken.

* Voor degene die er vorig jaar niet waren. We hadden een bijdrage gevraagd van 5 euro per persoon. Van dit geld hadden we een simpele lunch gemaakt (diverse belegde broodjes), koffie, koeken en meer dan voldoende drinken voor iedereen. Ik moet zeggen.....als je vorig jaar dorst had of honger had dan had dit niet aan ons gelegen maar dan had je niet genoeg gepakt. Ik wil hier wel graag jullie mening over weten hoe of wat want we zullen dan ook van te voren moeten inkopen en we willen dan niet te veel of te weinig inkopen.

* Kleine parkeerdeukjes tegen klein prijsje gaan we naar kijken.

* Waar zouden jullie een groupsbuy op willen hebben. Besef hierbij dat er minder korting op gegeven indien iedereen andere dingen willen. Hoe meer mensen hetzelfde product willen hoe hoger de korting kan. Denk er dus over na.

* Een korte workshop machinaal poetsen is mogelijk.

* Tips over aantippen steenslag is mogelijk.

Dit even kort een samenvatting. Blijf komen met opmerkingen. Nogmaals. Hoe meer hoe beter.

• Like 1

Heb je hier toevallig foto's van. Begrijp namelijk niet precies wat je bedoel. Maar hou er rekening mee dat precies identieke wrap vaak moeilijk is omdat er duizenden verschillende tinten zijn.

Demo van reparatie met wrapafwerking in identieke kleur van de auto op kunststof carrosseriedelen ( bijvoorbeeld bij beschadigingen aan drempel bij de achterklep)

Steenslagverwijdering.

Tips en tricks

Help ik je daarbij wel mee   !!!!   :-)

Is mij de vorige keer ook erg goed bevallen.

Grtz.

Specialmade

• Like 2

Help ik je daarbij wel mee   !!!!   :-)

Is mij de vorige keer ook erg goed bevallen.

Grtz.

Specialmade

Je kon erop wachten.....me too! :D

• Like 1

De zomervakantie loopt tot 18 augustus in het noorden  17 augustus is dus de laatste zaterdag van de schoolvakanties vorig jaar was het 18 augustus en redelijk hot dus voorkeur van data voor de mensen.

lijkt mij ook leuk,ik heb nog geen ervaringen met een Meeting

maar lijkt me leuk om er bij aanwezig te zijn

en nu?

Nu 2 dingen:

1 Nog even wachten, we zijn bezig of het lukt om papieren in orde te brengen (vergunningen ed) en laten dan wat meer weten.

2 Laat zeker nog wat horen hier. Laat horen of je wilt of niet en of je een groupsbuy wilt (en wat dat dan moet worden).4

Groetjes,

Richard

http://www.cardetails.nl

en nu?

ik denk dat ik wel van de partij ben  :-) 

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...