Administrator Geplaatst 21 December, 2008 Geplaatst 21 December, 2008 Hallo,Ik heb nu 26000 km achter de rug zonder problemen .Nu heb ik al een tijd* *zagende geluiden uit de versnellingsbak.Dit geluid is hoorbaar bij belastende motor en rond de 120 goed hoorbaar.Deze geluiden hoor je ook bij fiat bakken.Dealer zegt kan geen kwaad,is dat ook zo.mvg More... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.