Ga naar inhoud

Viva la Vida aka Lique's Sorento anno 2013


Lique

Aanbevolen Berichten

En daar hebben ze heel veel gasveldjes. Wel niet zo groot als Groningen, maar verspreid over de provincie genoeg.

 

 

Hoe dan ook, we zijn niet in een gasveldje gestort :)

 

Bedenk me net dat dit trouwens wel Grun was, net op het randje :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Mooie foto's, maar dat logo voorop, is niet standaard Kia logo toch? heb me ooit eens laten vertellen dat er 2 kia's zijn, welke is dit? is dit geimporteerd?

 

 

Het is het Koreaanse KIA-logo. Die zit in de grill die volledig vervangen is. Er zijn verschillende soorten logo's te koop Ook alleen de rondjes of ovaaltjes die je dan over de huidige kunt heenplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Vandeweek "even" naar Zweden geweest. Rit prima verlopen, lekker weggewaaid op de Storebeltbrug :) Heenweg prachtig weer, terugweg begon met ruiten krabben en sneeuwvegen, maar halfweg Zweden kon de kachel op laag en de ramen open, waardoor het toch net wat lekkerder rijdt dan over glibberige weggetjes. Uiteraard was 7D ook mee :)

 

kiasorento2132014b.jpg

 

 

 

 

kia2132014.jpg

 

Stuur goed vasthouden :)

 

kia2132014b.jpg

 

Bizar mooie weg in de buurten van Husqvarna

 

kia2132014d.jpg

 

De passagier die naar haar prinsje gebracht werd :)

 

kia2132014c.jpg

 

En het strooizout is daar niet op de bon. 

 

Weer trots en blij met mijn bakkie die ons veilig, comfortabel en snel ruim  3000 km. heeft rondgetoerd.

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 maanden later...

Erg mooie Sorento!

 

Hoe en waarmee krijg je die zwarte strips op de koplampen? Ik zie dat meer en vind dat wel mooi.

 

En het lijkt alsof de voorbumper matzwart is gespoten? of is dit origineel? Ziet er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je :)

De bumpers zijn mat zwart gespoten, dit was origineel grijs, maar dat vond ik niet mooi. De strippen halfweg de lampen waren erop geplakt, die booskijkerjtes zijn erop gespoten.

Toevallig lzag ik gisteren dat 1 van de strippen had losgelaten en heb ik ze eraf gehaald. Heb ze ook wel gezien nu. Plan is om de lampen even helemaal schoon te maken en met plastidip nieuwe booskijkers erop te spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Och, de boos kijkers waren mij nog niet direct opgevallen. Ik zie het nu wel ja, in vergelijking kijkend naar mijn eigen koplampen uit het raam. Mijn Sorento staat altijd trouw voor het huis naar mij gericht.

 

Die zwarte strips daar was ik al bang voor, ik zal zelf eens gaan bekijken hoe ik dat duurzaam maak. Of hebben jouw strips het al een lange tijd volgehouden?

 

Ik heb ook de combinatie zwart grijs, nog origineel dus. Kan daar prima mee leven voorlopig :wink: . Jouw keuze om van grijs naar mat zwart te gaan is een goede keuze geweest. Maakt hem uitzonderlijker en net wat stoerder vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die strips zaten er zo'n 1,5 jaar op. Eén stukje had losgelaten, had ik zo terug kunnen lijmen, maar omdat ik toch al wat anders wilde heb ik ze losgehaald. Zul je altijd zien dat de andere natuurlijk nog muurvast zat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 5 maanden later...

Het eerste 2015 updateje. Inmiddels is toet 11 jaar oud en hobbelt gestaag naar de 200.000 km. Deze keer voor het eerst in 4 jaar een "afkeurtje" tijdens de APK. Van alles wat kapot kan gaan was uitgerekend dit ding wat ik maar weinig gebruik versleten. De gordel  :roll:  Goed, garage heeft elders in het land een nieuw gordeltje weten te scoren en voor minder dan €100,- konden we weer veilig de weg op.

 

Saaie posting  :mrgreen:

 

Paar fotootjes erbij dan maar 

 

At work

 

karretje.jpg

 

 

In the blub (blijft leuk natuurlijk)

 

kiablub2.jpg

 

 

Ongeveer dezelfde locatie, maar dan in betere tijden 

 

kia682014.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik dacht...kom......laat ik er eens een ander radiootje inzetten.

 

dash1.jpg

 

 

Na 2 uur wrikken, hangen wurgen en )(*()&&*&)*&)*&^(*&ER$%#$%&^%*(&)&_(*_*(&*(*&

 

Taaaadaaaaaaa

 

dash2.jpg

 

 

Nu alleen nog wat origineels bedenken voor dat onderste gat in het dashboard en nieuwe speakers in de deuren monteren. Die speakers liggen al klaar, wachten even op mooi weer :)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Cool !

alleen die USB stick kan beter.

Hebben ze leuke kleine dingetjes voor zoals deze:

https://www.autoshopdetijger.nl/intenso-micro-usb-stick-gb-mini-p-3915.html

(heb maar even een linkje gepakt)

 

 

En hoe ga ik die terugvinden in mijn middenconsole  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...