Jump to content

Lennart

Probleem Witson Systeem

Recommended Posts

ja dat is goed gegaan hij heb de auto verkocht

was hij meteen van het radio probleem af :wink:

Mwa, dat is erg zwart wit hoor :P

Maar het is wel gelukt met de radio. Ik heb alle foutmeldingen eruit gekregen, behalve het issue van het wisselende geluid tijdens navigatie.

Achteraf gezien ben ik wel blij dat ik van die hele zooi met de Witson af ben, zeker gezien het feit dat die vent van wie ik hem heb er aardig op heeft verdiend door mij.

De deal die Pimpmasters op FB hebben staan (Zeer complete Witson set met van alles er op en aan) is dan wel weer aantrekkelijk. :)

Edit: Voor de vraagprijs bedoel ik ;)

Edited by Lennart

Mwa, dat is erg zwart wit hoor :P

Maar het is wel gelukt met de radio. Ik heb alle foutmeldingen eruit gekregen, behalve het issue van het wisselende geluid tijdens navigatie.

Achteraf gezien ben ik wel blij dat ik van die hele zooi met de Witson af ben, zeker gezien het feit dat die vent van wie ik hem heb er aardig op heeft verdiend door mij.

De deal die Pimpmasters op FB hebben staan (Zeer complete Witson set met van alles er op en aan) is dan wel weer aantrekkelijk. :)

Edit: Voor de vraagprijs bedoel ik ;)

Dat is mooi om te horen! Je bedoelt toch af met het probleem en niet heel de radio toch? :P 

Dat is mooi om te horen! Je bedoelt toch af met het probleem en niet heel de radio toch? :P

Het probleem inderdaad.. Niet zo scherp zijn in de vroege ochtend he? :P

Ik heb een probleem met mijn Witson van nog geen twee weken oud.

Ik state vanmorgen de auto het het scherm van de radio doet het niet meer.

Ik kan nog wel radio luisteren en van zenders wisselen.

Zelf denk ik dat het scherm defect is.

Iemand een oplossing?

Ter illustratie een afbeelding.

post-5560-0-01420000-1391253409_thumb.jpg

Ik heb een probleem met mijn Witson van nog geen twee weken oud.

Ik state vanmorgen de auto het het scherm van de radio doet het niet meer.

Ik kan nog wel radio luisteren en van zenders wisselen.

Zelf denk ik dat het scherm defect is.

Iemand een oplossing?

Ter illustratie een afbeelding.

Lijkt op een os crash.

Dat je radio het nog doet is omdat deze wordt aangestuurd door de mcu. Waarschijnlijk had je je radio aan de laatste keer dat je m hebt gebruikt.

Waarschijnlijk doet je volume en mute het ook nog.

Ik zou eerst proberen een factory reset te proberen. Als dat niet lukt kun je je firmware opnieuw laden via een sd kaartje

Het lijkt inderdaad sterk op een crash van het besturingssysteem. Dit zou een factory reset of herinstallatie moeten verhelpen. Laat je nog even weten of dit gelukt is?

Dealer gaat een nieuwe bestellen, DVD deed het ook niet.

Bijzonder.. Maar gelukkig krijg je nu een nieuwe. Had niet gedacht dat het apparaat zelf defect was. Veel plezier met de nieuwe (wanneer je hem hebt):)

Hoi Eelko kun je mij de link ook sturen die. S100. Van mij heeft ook weer kuren,

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Guest Stief

Op de www.carnaviplayer.com worden regelmatig nieuwe updates geplaatst.

Ze hanteren alleen vaak een andere typenr. voor de units.

Dit is bijvoorbeeld de Witson 074 (sportage 3)

http://www.carnaviplayer.com/kia-sportage-2011-2014-aftermarket-navigation-dvd-player-p-274

Als je kijkt bij het tabje hardware&software zie je onderin vaak een download link.

Staat niet bij alle modellen maar voordeel van de s100 en s150 is dat de software niet uitvoering specifiek is. Je moet alleen wel de xml voor je eigen type gebruiken.

Heb pas een nieuwe Witson maar het phoneboek werkt niet kan wel nummers invoeren en bellen en gebeld worden maar er wordt niks opgeslagen in het phoneboek

Heb pas een nieuwe Witson maar het phoneboek werkt niet kan wel nummers invoeren en bellen en gebeld worden maar er wordt niks opgeslagen in het phoneboek

Staan de telefoonnummers wel in je telefoon zelf,  en niet op de SD-kaart ?

Grtz.

Specialmade 

Wij hebben dat destijds ook gehad in de Rio met een Samsung S3. Is nooit opgelost.

Moeten ze in de telefoon staan ik denk op de sim kaart zal eens proberen om ze over te zetten

Nummers moeten sowieso in de telefoon staan en niet op de SD kaart anders gaat het zeker niet lukken.

Suc6

Grtz.

Specialmade

Ik lees steeds wat over de pimpmasters, maar via google kom ik niets tegen...

Ik overweeg een witson maar heb hulp nodig bij het inbouwen (niet mijn kracht)...

Kunnen jullie mij vertellen, waar ik terecht kan voor inbouw-assistentie en of dat alleen kan icm aanschaf van de unit of ook los?

stuur ff een pb naar xtra40