Jump to content
rightone

streep onder spiegels wegkrijgen

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Het viel me laatst op dat er een streep onder de zijspiegels zit denk door afwatering van de spiegels? dit zit er al een tijdje zit en nu is de vraag hoe krijg je dit weg met gewoon water/sop?!

grtx,

die moet je met poets weg halen het is een soort roest aanslag van het gecorodeerde aluminium wat in die spiegel voet zit

er zit daar ook een afwaterings gaatje in het afdichtings rubber 

http://www.kiaclub.nl/topic/12415-strepen-door-water-bij-buitenspiegels/

ja dat heb ik gedaan op zijspiegels, enz maar daarmee kwam ik niet verder.....meestal zoek ik eerst op het forum voordat ik een vraag stel

Ff een oud topic uit de sloot halen hoor! ;)

Heb het probleem net aangekaart bij de dealer toen ik een afspraak maakte voor winterbandenwissel en het is bekend bij KIA en er komt een terugroepactie o.i.d. waarbij de spiegelvoet vervangen word en de strepen worden uit de lak gepoetst.

• Like 2

dat is goed nieuws dat betekend dat ik nog heel even verder ga wachten met het modificeren van mijn spiegel    :wink:  :wink:

• Like 1

ik wacht met spanning op een terugactie, anders blijf ik om de zoveel tijd gewoon poetsen

ben benieuwd of dit voor iedereen geldt

ben benieuwd of dit voor iedereen geldt

lijkt mij wel ik had er een sticker op zitten 7jaar garantie :)

Een terugroepactie heeft zowiezo niet met garantie te maken dacht ik. Mijn motor heeft onlangs een terugroepactie gehad voor de rempomp en die gold voor alle gsx-r modellen vanaf 2005!

Als iets niet naar behoren werkt moet het vervangen worden.

De modificatie schijnt al beschikbaar te zijn. Gisteren heeft mijn Rio de 30.000 km beurt gehad, helaas heeft Joencis zijn post voor mij 1 dag te laat gepost!  :death:    :winkiss:

Had nog 2 andere garantie gevalletjes, hier is een aanvraag voor gedaan bij Kia. Vandaag gebeld, ze kunnen de modificatie voor de spiegels al uitvoeren. Ze nemen hem als 3e punt mee in de garantie aanvraag.

lijkt mij wel ik had er een sticker op zitten 7jaar garantie :)

HAD?! je weet wel als je de stikker weghaald dat dan je garantie komt te vervallen he!

De modificatie schijnt al beschikbaar te zijn. Gisteren heeft mijn Rio de 30.000 km beurt gehad, helaas heeft Joencis zijn post voor mij 1 dag te laat gepost!  :death:    :winkiss:

Had nog 2 andere garantie gevalletjes, hier is een aanvraag voor gedaan bij Kia. Vandaag gebeld, ze kunnen de modificatie voor de spiegels al uitvoeren. Ze nemen hem als 3e punt mee in de garantie aanvraag.

welke andere punten had je nog meer? :)

HAD?! je weet wel als je de stikker weghaald dat dan je garantie komt te vervallen he!

welke andere punten had je nog meer? :)

Achterruitverwarming 1 draad werkte niet (meer?) en de signalering van de middelste achtergordel werkt niet meer.

GVD!! Vrijdag mijn winterbanden eraf laten halen en meteen de modificatie van de spiegels gehad en nog een update van de software voor de kachel (nooit problemen mee gehad maar goed...).

Zie ik tijdens het wassen dat er onder en net naast mijn rechterspiegel opeens allemaal kleine krasjes zitten :( 

Ben je GVD zo zuinig op je auto, breng je hem naar een DEALER waarvan je verwacht dat ze toch secuur aan je auto werken ontdek je zoiets!! 

Heb geprobeerd met mijn vinger ze weg te poetsen maar twee zijn zo diep dat je er met je nagel in kunt dus dat word niks.

GVD ben je wel meteen terug geweest met je bevindingen ???

Zo dat is flink balen zeg! Zeker geen reclame voor het bedrijf!

GVD ben je wel meteen terug geweest met je bevindingen ???

Ontdekte het gisteren pas en vandaag geen tijd gehad maar ga morgen maar ff langs.

Als ze nou in ieder geval hadden gezegd dat ze tijdens het sleutelen per ongeluk iets geraakt hadden okee, maar gewoon niks zeggen...  :death:

nee ik snap het ongelukje kan altijd maar er dan over zwijgen  :mad:  :mad:

ben benieuwd met wat voor antwoord ze op de proppen komen

bij mij kwamen we afgelopen zaterdag er achter dat mijn Kia dealer een paneel heeft teruggeplaatst waarvan de helft was afgebroken... 

nee... kia heeft de klantenservice hoog in het vaandel staan... NOT 

• Like 1