Jump to content
  • Sign Up
SlamJam

Waar mijn Witson systeem kopen (w2-c217)

Recommended Posts

Goedemorgen Allen,

Ik ben opzoek naar een Witson systeem en ik ben al bekend met het bestellen vanuit China maar wil ik dat eigenlijk niet doen met grotere bedragen dus ik betaal liever iets meer zodat ik het systeem gewoon kan afhalen of in een Nederlandse webshop kan bestellen zijn er mensen op dit forum die hun witson systeem in nederland hebben besteld? Zoja? Waar?

Gr

ik koop alles bij witson direct en ik betaal altijd met paypall dan ben je ook verzekerd dat je je spullen krijgt 

alleen mocht er wat mee zijn ja dan kost het geld om terug te sturen maar is geen enkel probleem

en ik heb nog nooit iets gehad dus tot nu toe erg tevreden

Bedankt voor de reacties ja ik ben me er van bewust dat ik goed extra geld zou moeten betalen maar ik wil toch zekerheid hebben dat ik hem krijg ik ben alleen maar bekend met een dealextreme etc. En dit gaat vaak over kleine bedragen als het dan niet aankomt maakt het me niet zoveel uit. Tis meer een eigenschap dat ik het erg wantrouw ondanks de reacties dat er nooit problemen zijn geweest ik heb ook gelezen dat er russische modellen binnen komen bij mensen.

dat klopt als je het verkeerde nummer doorgeeft krijg je inderdaad iets anders binnen dat is in nederland niks anders 

• Like 2

Thx voor de informatie Xtra40.

Heeft er iemand ervaring met CarAudioExpert? 

Gr

daar komt de mijne vandaan , is wel geen Witson maar een Vigo is wel gelijkwaardig ; S100 platform a8 etc etc ben er zeer tevreden over ,ook over C.A.E , was in het begin even over en weer vanwege een verkeerde maar is netjes opgelost , heb er zelfs gisteren een achteruitrij camera gehaald (ik  laat niks bezorgen haal alles op ). Als je hier gaat kopen moet je de

Vigo type VKM 217 hebben .

ik laat normaal ook niet veel bezorgen, maar ik vond naar Korea rijden toch iets te ver :P

daar komt de mijne vandaan , is wel geen Witson maar een Vigo is wel gelijkwaardig ; S100 platform a8 etc etc ben er zeer tevreden over ,ook over C.A.E , was in het begin even over en weer vanwege een verkeerde maar is netjes opgelost , heb er zelfs gisteren een achteruitrij camera gehaald (ik  laat niks bezorgen haal alles op ). Als je hier gaat kopen moet je de

Vigo type VKM 217 hebben .

Dus de service van caraudioexpert is dus prima? Dan ga ik hem daar ook halen :)

Ik heb mijn vigo ook bij caraudioexpert gehaald. Op laten sturen prima service volgende dag al in huis.

Wij hebben ook goede ervaringen met Witson qua bestellen en leveren.

Over de Nederlandse leveranciers is hier op het forum vaak minder positief geschreven. Hebben er zelf geen ervaring mee maar was wel een reden om het niet bij deze firma te bestellen.

En het grote prijsverschil is ook niet vervelend :-)

http://www.kiaclub.nl/topic/11729-navigatie-scherm-kopen-waar/page-3?hl=navaudio#entry120612

Ik heb hem nu dus besteld bij een webshop prima service met snel antwoord op mijn vragen morgen komt het systeem waarschijnlijk binnen dus wil ik al voorzorgmaatregelen gaan treffen en even kijken hoe ik deze klus het beste kan aanvliegen iemand tips? Ik ben wel al van plan om de lijst onder mijn radio af te plakken onder het radio paneel zie ik wel 2 sleuven lijkt me dat ik hier een schroevendraaier tussen moet gaan zetten?

ja heel verstandig goed afplakken en met een soort hef boom heel erg hard trekken schrik niet maar dat front zit heel erg vast 

je moet dus behoorlijk kracht zetten 

• Like 1

Zo hij zit wel echt goed vast... Heb er een flinke wond van opgelopen maar ik herstel wel. gelukkig is het schade vrij gebeurd :D Je moet ook niet te voorzichtig zijn het paneel kwam met een harde krak los.. Vanavond maar even proberen het systeem erin te zetten.

• Like 1

ja het zit erg goed vast in de picanto  maar dat is ook met je nieuwe radio zo hoor

dat hebben laatst weer gehad bij een vriend van ons daar moest hij er even uit pfffff

ja ik had niks te veel gezegd met dat het goed vast zat  :wink:  :wink:

Dat geloof ik best ik rij nu momenteel met een groot gapend gat in mn dashboard :P En natuurlijk erg goed beveiligd tegen diefstal maar die jongens ontvremen gewoon je hele dashboard helaas maar dat had wel makkelijker geweest.

• Like 1

Vraagje: Hoe ziet het eigenlijk met de plaatjes die op de witson set zijn gemonteerd? Waarmee de radio vast zit in je dashboard zeg maar? 

die witte klemmen bedoel je zeker ??

die moet je van je oude front afhalen en over zetten op je nieuwe front

verder krijg je er 2 metalen plaatjes bij die je vast schroeft op de orginele plaats en daar schuif je je radio weer in 

die witte klemmen bedoel je zeker ??

die moet je van je oude front afhalen en over zetten op je nieuwe front

Hoi Xtra40,

Maar hoe krijg ik dit voor elkaar ik krijg die plaatjes er niet op

Ik bedoel de 2 ijzeren plaatjes die een beetje schuin lopen 

rechts en links zitten in de oude radio 2 plaatjes waarmee je hem vast zet in het dashboard die moeten ook in het nieuwe systeem toch? Alleen hoe zet ik die vast aangezien de steunen van de oude radio iets gebogen zijn zeg maar..

Kanje daar even een foto van maken
want ik kan mij alleen mahalenandere plaatjes voor de geest halen

je haalt niks van je oude radio af alleen van het oude front

waar nu je radio zit vast geschroefd daar komen 2 anderen platen (die zitten bij de nieuwe radio)

dat word als het goed is een soort rails waar de niewe radio op rust

de nieuwe radio zit naamenlijk aan het front vast