Jump to content
Marco1968

Achterste deurpaneel demonteren

Recommended Posts

Heeft er iemand tips (en of een demontage handleiding) om de deurpanelen van de achterdeur eraf te halen ivm nieuwe speakers.

deur paneel zit met 2 schroeven vast eentje in de handgreep en eentje achter de deur opener daarna een flinke harde ruk aan het deur paneel en je trekt het paneel er verder af

240136_107772376046299_2030176840_o.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Jepe63
      Weet iemand een goede site voor LED lampen , ben op zoek naar de achterste richtingsaanwijzers , had navraag gedaan bij LedPerf.nl en zij verzekerde me dat deze hetzelfde waren voor de My20 als de My19 , NIET DUS
      Ik heb de lamp bekeken , zitten 2 gloeidraden in , die van LedPerf is maar één contact dus komt nooit goed.Ben volop aan't horen daar maar ik sta op het punt om ze terug te sturen.
      Heb het zwaarste model gekozen en vind het bijzonder jammer dat op een wagen van 48000€ de achterste richtingsaanwijzers gewone lampen zijn ipv LED , volgend de dealer zouden enkel deze en het achtuitrijlicht gewone lampen zijn.
      Ik heb echter het vermoeden dat mijn binnenverlichting ook geen LED is , maar dit ga ik vanavond nakijken.....wordt vervolgd
    • By .nl
      Hallo.
      ik hoop dat ik deze nieuwe topic goed uit breng.
      de verlichting in het deurpaneel voor oa. Raam etc. Laat naar mijn inzien zeer te wensen over. Iemand die soortgelijk probleem heeft opgelost misschien ? 
      Zo ja ik hoor graag wat en vooral hoe je dit aangepast hebt

mvg.
      h.v.n
    • By Mclaren2016
      Hoe kan ik het beste beschadingen van een deurpaneel weg werken
    • By der Rudi
      In de afgelopen 5,5 jaar is het me driemaal overkomen: een loszittend deurpaneel aan de bestuurderskant.
      De eerste keer wist ik niet wat me overkwam: ik kon mijn deur niet meer openmaken. Ik ben toen via de passagierskant uit kunnen stappen. Ik snapte niet wat er aan de hand was en kon ook niet zien wat ervoor zorgde dat de deur klemde.
      Ben toen naar de dealer gereden en hij wist al snel wat het was.
      Het deurpaneel zit met een soort klempluggen vast in het plaatstaal van de deur. Als er een paar van die klemmetjes losraken dan komt het hele paneel ietsje los te zitten waardoor als je dan de deur probeert open te maken het paneel klem komt te zitten tegen de deurstijl waardoor de deur niet meer opengaat. De rest van het paneel dat dan wel nog vastzit houdt de deur als het ware tegen omdat het tegen de deurstijlen aan blijft drukken.
      Door vervolgens het deurpaneel weer met de klemmen in het plaatstaal terug te drukken is alles weer OK en gaat de deur weer normaal open.
      Laatst overkwam me dit weer: even met de vuist het paneel weer terugslaan. Oplossing simpel maar moet zeggen dat je op dat moment het gevoel krijgt in een 20 jaar geleden geproduceerde oostblokauto rond te rijden.
      Vervangen van de klempluggen is een oplossing, of je deur niet te hard dichtslaan (vooral als andere deuren of ramen nog openstaan).
      Of nog beter: KIA moet betere klempluggen gaan gebruiken bij hun productieproces; 6 of 8 kleine plastic onderdelen van een cent of zo waardoor je je deur niet meer kan openmaken.
      Zeker de eerste keer dat je dit overkomt is een heel rare gewaarwording moet ik je zeggen. Wil er niet aan denken als je dit de eerste keer gebeurt en je bent in een noodsituatie.
      Verstuurd vanaf mijn SGP311 met Tapatalk
    • By SRB010
      Hallo allemaal,
      Wie heeft er ervaring met het demonteren van de zijspiegel Rio 2011? Waar zou je dit kunnen doen? Alvast bedankt!
  • Create New...