Ga naar inhoud

Wat doet "den Kia Rijder voor den kost?..(2)


bigwade

Aanbevolen Berichten

Hebben wij een link ?

Ja hebben wij. Heb die alleen niet vermeld omdat het als vervelend ervaren kan worden als hier onnodig ga spammen. Maar als er speciaal naar gevraagd wordt... :)

http://www.selfxenon.eu

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk Topic!

 

Ik werk als landmeetkundig medewerker bij een kabels- en leidingenbedrijf (Verkley) in het noorden van het land. Het bedrijf legt kabels en leidingen (gas/water/electra/data) voor de nutsbedrijven ( zoals Wimis ! ). Ik ben zelf verantwoordelijk voor de engineering, het teken- en rekenwerk, het landmeetkudige werk en de revisie. Van ontwerp tot de revisie van het uitgevoerde werk. Een leuke afwisselende baan met 60/40 binnen/buitenwerk. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

In 1980 ben ik een grote technische groothandel binnen gewandeld waar ze afsluiters, slangen, allerlei soorten afdichtingen en nog veel meer technische artikelen verkopen.

Ik begon daar als magazijnmedewerker in het appendage magazijn waar afsluiters en meet en regel ligt opgeslagen en wordt geassembleerd tot een gereed product voor de klant.

Na wat avondstudies ben ik na 10 jaar overgestapt naar de afdeling binnenkomende goederen waar ik controleur en voorman werd en uiteindelijk doorstroomde naar teamleider van die afdeling.

Toch miste ik het controlerende werk en ben de uitdaging aangegaan bij de afdeling kwaliteitscontrole en werd daar Q.C. inspector.

Hier beheren, controleren en geven materiaalcertificaten en testrapporten uit voor afsluiters, slangen, koppelingen en metalen afdichtingsringen.

Een job waar ik 60% op kantoor zit en 40% op de vloer inspecties en controles uitvoer.

Je kan zeggen dat het een veelzijdige baan is.

 

Op de foto ben ik bezig met de controle van een paar veiligheidstoestelen die voor een hele grote cv installatie zijn.   :-)

 

post-4728-0-65175300-1392670857_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


In 1980 ben ik een grote technische groothandel binnen gewandeld waar ze afsluiters, slangen, allerlei soorten afdichtingen en nog veel meer technische artikelen verkopen.

Ik begon daar als magazijnmedewerker in het appendage magazijn waar afsluiters en meet en regel ligt opgeslagen en wordt geassembleerd tot een gereed product voor de klant.

Na wat avondstudies ben ik na 10 jaar overgestapt naar de afdeling binnenkomende goederen waar ik controleur en voorman werd en uiteindelijk doorstroomde naar teamleider van die afdeling.

Toch miste ik het controlerende werk en ben de uitdaging aangegaan bij de afdeling kwaliteitscontrole en werd daar Q.C. inspector.

Hier beheren, controleren en geven materiaalcertificaten en testrapporten uit voor afsluiters, slangen, koppelingen en metalen afdichtingsringen.

Een job waar ik 60% op kantoor zit en 40% op de vloer inspecties en controles uitvoer.

Je kan zeggen dat het een veelzijdige baan is.

 

Op de foto ben ik bezig met de controle van een paar veiligheidstoestelen die voor een hele grote cv installatie zijn.   :-)

 

attachicon.gifPhoto_2004_10_6_9_50_59.jpg

heb je verhaal niet gelezen, maar wat een knappe vent zeg op die foto :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn functies, ik heb er meerdere, kunnen mogelijk wat onrust of onzeker gedrag veroorzaken op het forum.....is mij verteld.

 

Ik houd het maar op een controlerende taak, net zoals op dit forum....hahaha!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


die KCG gasten zijn under cover hier :P hebben hoge functie bij Kia maar zijn zo slim hier op het forum mee te kijken om de klant steeds meer tevreden te kunnen stellen ;)

Nee zeker niet.

Ik ken de heren persoonlijk, hebben professioneel geen drol te doen met Kia maar toch is het verstandiger het te laten voor wat het is.

Waarvan akte.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk dit, nou ik dan maar...

Ik werk bij een internationale heavy lifting en transport bedrijf. Op de Quality afdeling hou ik me voornamelijk bezig met alle bedrijfsprocessen. :batman:

heavy lifting dus dan moeten we aan bijvoorbeeld  bruggen of delen denken die op transpoort gaan ? neem ik aan dat je dat per weg of water doe, interessant beroep

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...