Wat doet "den Kia Rijder voor den kost?..(2)
6 6

197 berichten in deze discussie

Murcielaygo    399

Met de wetenschap dat het hier over een half jaartje (misschien 7 maanden) definitief afloopt ben ik inmiddels weer aan het zoeken...

Zo definitief bleek dat dus niet; inmiddels zitten we anderhalf jaar verder en heb ik deze week te horen gekregen dat ik iig heel 2016 nog mag blijven, waarschijnlijk januari 2017 nog en heel misschien zelfs tot half mei.

Daarmee maak ik de 5 jaar zelfs ruimschoots vol (ik solliciteerde voor 2 maanden), maar wel nog steeds tijdelijk...

Afgelopen zomer 6 weken thuisgezeten en daarna onder de nieuwe flexwet icm een uitzondering daarop in de CAO waaronder ik val kon ik TOCH weer door op mijn vaste plekkie...

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
biancaa    21

Afgestudeerd als pedagoog en ik werk nu al bijna 8 jaar in de Kinderopvang.  Boventallig geweest, als flexkracht gewerkt en reorganisatie overleeft en uiteindelijk weer een vaste plek gekregen op een vaste locatie waar ik nu al 3 jaar werk.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Murcielaygo    399

Na ruim 4,5 jaar op de Repro van CZ heb ik vandaag mogen tekenen voor een aanstelling op de Repro van Gemeente Moerdijk!

Ik ga mijn 20 jaar Repro-ervaring dus mooi nog met wat jaren uitbreiden!

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stief    319

Nou Murcielaygo,

GEFELICITEERD!!!

Dacht zelf om eerlijk te zijn dat je in de electrotechniek zat, gezien sommige inhoudelijke reacties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Murcielaygo    399

Dacht zelf om eerlijk te zijn dat je in de electrotechniek zat, gezien sommige inhoudelijke reacties.

Dat is "slechts" een hobby.

Maar dan wel eentje waar ik me al sinds mijn 12e mee bezig weet te houden

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vfrood    43

Feli Murci!!

Ik ben op zoek naar een baan als salarisadministrateur of schuldhulpverlener (moet ik met mijn achtergrond zo langzamerhand wel kunnen) of iets anders leuks in de omgeving van prov. Groningen :D

Heb opleidingen boekhoudkundig gebied (pdb/mba/spd1, pdl) sociale verzekeringen (SOSV vakdiploma sociale verzekeringen) heb bij de Beltel gebeld (de belastingtelefoon) voor toeslagen en IB en heb ook voor andere toko's gebeld :)

Verder wil ik alles wel aanpakken. Als iemand iets in de buurt heeft...... :D

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jordan    367

Na jarenlang als in-/verkoopmanager in de kantoorartikelenbranche gewerkt te hebben vond ik het wel genoeg. Mijn aandelen in het bedrijf verkocht en een opleiding gaan doen.

Sinds kort ben makelaar in Nijmegen en omgeving voor aan- en verkoop van onroerend goed. Dus in plaats van inkt en toner verkopen, verkoop ik nu huizen.

Aangezien ik dit nog maar net begonnen ben kan ik er nog geen boterham van eten.

Daarom start ik per 1 september bij het Radboud UMC op de afdeling Informatie Management.

Het zal flink aanpoten worden met deze 2 jobs.

Uiteindelijke doel is full-time de makelaardij in te gaan.

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stief    319

Goed bezig Jordan.

Waar een wil is is een weg zeggen ze toch.

Mocht ik ooit richting Nijmegen verhuizen zal ik zeker aan je denken.

(Ookal is de kans op verhuizing die kant op wel erg klein )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jordan    367

Dankjewel.

Stief, je hebt gelijk. Waar een wil is is een weg.

De makelaardij is veel leuker dan kantoorartikelen. Dit maakt het natuurlijk ook veel makkelijker om daar ook echt voor te gaan.

Op dit moment heb 2 woningen in de verkoop. Dat moeten er natuurlijk meer worden.

Dus mocht iemand binnen een straal van 25 km van Nijmegen zijn of haar woning in de verkoop willen doen en een gedreven makelaar zoeken, weet diegene waar hij moet zijn

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
bigwade    3159

NB als de forumregels het toelaten vind ik het als topicstarter prima als mensen zich melden "in between jobs"

Reclame voor merk A of bedrijf B is niet gewenst, maar als we elkaar zo kunnen helpen lijkt me dat helemaal oké.

Mocht moderatie daar anders over denken horen we het wel.

Succes mannen !

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Specialmade    1519

Na ruim 4,5 jaar op de Repro van CZ heb ik vandaag mogen tekenen voor een aanstelling op de Repro van Gemeente Moerdijk!

Ik ga mijn 20 jaar Repro-ervaring dus mooi nog met wat jaren uitbreiden!

Het is je van harte gegund.

Leuk dat je nu (eindelijk) een vaste aanstelling. hebt gekregen.

Grtz.

Specialmade

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vengatje12    12

Mijn KIA Venga is betaald door iemand die nu 7 jaar met pensioen is. En het verveeld me nog steeds niet.

Was in mijn werkend leven werkzaam in een grote bedrijfswagen garage.

Vanaf mijn 15de jaar tot mijn 65ste werkzaam geweest in enkele bedrijven.

Naast mijn monteurs diploma's heb ik nog APK en auto elektro- airco en hydrauliek gedaan. 

Als hobby heb ik geëxamineerd bij het leerling stelsel Innovam. (Voorschoten en Nieuwegein)

Maar heb nu andere hobby's en genieten dus als jullie mij eens onder een vrachtwagen zien liggen

dan a.u.b. graag stoppen want dan heeft hij mij omver gereden. :-)

Nee hoor heb mijn beroep altijd graag en met plezier gedaan en techniek heeft nog mijn interesse.

• Like 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
steamduck    26

Ben Senior System Engineer bij lands grootste OV werkgever met een hoop gele of blauw/witte voertuigen. Hou me bezig met E zaken. Kom vanuit de industrie en jarenlang besturingen en laagspanning systemen ontworpen en veel software geschreven. Mijn KIA gebruik ik wel voor het werk, met name als ik naar werkplaatsen moet. Alle overige dagen staan we niet in de file, gaan we met de trein:) 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Derrek    313
Op 21-1-2017 om 19:28 zei steamduck:

Alle overige dagen staan we niet in de file, gaan we met de trein:) 

Is ook een file, al rijdt die (soms).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
steamduck    26

Het zijn grote slangen die zich achter elkaar voortbewegen en het pad volgen. Rijdt heel veel vaker dan de A12. Vandaag weer even getest.

Ongetwijfeld zijn er meer Kwaliteit Is Alles rijders die iets voor den boterham doen....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tzeunis    18

Ik ga van de doktertje spelen naar de support van veel gebruikte IC en OK apparatuur. Heel andere tak van sport.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
bigwade    3159

Buiten de spitsuren kom je in de trein best leuke/gekke mensen tegen :-)

Die zitten niet in je auto. (wil je namelijk niet)

Kijk met genoegen terug naar de Photokina railtrips

Legendarisch waren de terug ritten vanuit Keulen naar Utrecht in de restauratie.

Niet na te vertellen...zeer bijzondere mensen.

Heb sinds kort kortingkaart voor de daluren.. 

Nu nog een erfenis en een Niro !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
6 6