-
Latest Images
-
KIA X-ceed 2019 > heden (IMG_20210202_172315.jpg)
By: Willy Xceed · 03/02/2021 -
-
-
-
-
Similar Content
-
By Marjan fiets
Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb deze kia maar mijn accu is stuk als ik op internet kijk en het kenteken invul zegt de ene site dat ik een gewone accu nodig heb en de andere site zegt weer je hebt een mga accu nodig met start stop systeem??? Die er nu ook inzit.
maar nu twijfel ik welke ik nodig heb en of dat nu verschilt van accu met start stop systeem??? En of dit kwaad kan als ik een gewone accu erin doe met hetzelfde ampere???
Alvast bedankt
-
By loner1975
Hallo allemaal,
Ik heb sinds november 2020 een nieuwe Kia Ceed 5-deurs hatchback.
Waar ik ook zoek, ik kan bijna nergens dakdragers vinden voor mijn Kia Ceed. De enige site waar ik iets vind is op de website van Thule maar hier betaal je € 290 voor. Op zich niet erg om ervoor neer te leggen maar zou graag meer keuze hebben.
Heeft iemand nog andere ideeën?
-
By Vinz3nt
Hallo.
Ik wil met de auto door de wasstraat maar ben bang dat de auto blokkeert.
Ik kom van een hele simpele auto naar deze met automaat en allerlei hulpen (anti slip, tractie controle, lane assist)
Ik hoorde dat je eerst allerlei dingen moet doen omdat je anders geblokkeerd staat.
Neem niet aan dat ik de automaat in D moet laten? Of juis wel? Welke hulpen moet ik uitzetten.
Dat wordt billen knijpen de eerste keer
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
-
By Daniel
Hallo, ik heb in mn kia ceed sw uit 2013 een kenwood android laten zetten maar tot op heden geen stuurwielbediening meer. Oude radio erin ennhij doet het meteen weer. Dat bedrijf verschillende interfaces erin gezet maar nog steeds niks. Iemand hier ervaring mee? Kan het iets zijn in de software van kia zelf? We komen er niet uit en zelfs met kenwood en kia gebeld. Die zeggen plug en play maar niet dus.
Groet Daniël
-
By AJN
Goedendag allemaal, ik ben sinds 5 dagen de eigenaar van een Kia Ceed 2009. Ik wilde een carkit Parrot systeem aanschaffen, maar kwam hier wat stukken over de Witson tegen. Logischerwijs kwamen ze uit 2014 of eerder. Ik heb de meeste doorgelezen, en ik heb besloten om een Witson multimedia aan te schaffen. De inbouw lijkt ne te doen en de aanschaf wil ik via Witson zelf doen.
Maar zijn er na al die jaren ervaringen de meningen over dit product veranderd? Is er een ander apparaat die de voorkeur verdiend?
-