Jump to content

KIA Sportage advies

Ron24

Recommended Posts

Hallo,

Mijn vrouw en ik zijn al een tijdje opzoek naar een blitse nieuwe wagen. Deze auto voldoet aan onze eisen maar omdat wij geen echte auto kenners zijn, vraag ik graag jullie hulp.

Ik zou jullie graag vragen; wat de voor en nadelen van deze auto zijn. Voor de mensen die zelf deze auto in bezit hebben hoor ik natuurlijk graag jullie ervaring met deze auto. Is er nog iets anders specifieks waar we op moeten letten bij mogelijke aanschaf van deze auto?

Aangezien het voor ons een aanzienlijke uitgave is, hoop ik op serieuze reacties.

Het gaat om onderstaande auto:

http://www.aanbod.be/auto-en-toebehoren/kia/kia-sportage-1.7-cdri-2wd-lounge-alu-cruise-control-berline-9-1-2013-b-5154307.html

Jullie zouden ons enorm van dienst zijn!

Alvast bedankt!!

Hallo Ron,

we houden wel van een beetje voorstellen!

Maar......... kan niet zien waar je woont/huis staat.......... Deze SP3 is er eentje van de Belgische tak.

Dat is net iets anders dan de NL versie.

Verder prima SUV/MPV net hoe je het noemen wilt.

Hoi Ron, dit betreft een Sportage 3 en hoort dus thuis in de sectie 'Sportage 3'.

In de huidige sectie wordt de Sportage II besproken.

Is het niet vreemd dat die auto van Januari 2013 is en nog volledig nieuw? 15km?

Als dat klopt kan je misschien net zo goed naar een Kia-garage gaan en dezelfde prijs krijgen voor een showroom-model?

Ze zullen daar misschien wel nog een 'oud'model hebben staan waar ze vanaf willen.

Verder voor/nadelen... Verbruik is wat hoog, maar je krijgt er een hele mooie wagen voor in de plaats :-P

nergens voor nodig..

kopje verse muntthee?

denk dat je het met Jack niet red met een kopje, denk dat een sofa of een dwangbuis (nee doet niet zeer) meer effect heeft :wink:

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...