Ga naar inhoud

Sportage 3 World Cup Edition


game-elextra

Aanbevolen Berichten

Ik zag op de website van kia.nl een nieuwe versie special World cup Edition. Is dat MJ 2014 nieuwe facelift sportage 3 of MJ 2013? Deze versie heeft volledige leer bekleding en voor-achter stoel verwarming. Prijs € 28.000,-

Ik heb zelf vorige maand een businessplusline besteld, ik wou eigenlijk ook leer bekleding maar deze mogelijk alleen bij executiveline en het koste ongeveer €3000 duurder. Ik wil niet voor een bekleding €3000 meer betalen, daarom zonder leer besteld. Vind ik World cup Edition echt voordelig. Heeft deze Edition ook met panaroma dak?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zag op de website van kia.nl een nieuwe versie special World cup Edition. Is dat MJ 2014 nieuwe facelift sportage 3 of MJ 2013? Deze versie heeft volledige leer bekleding en voor-achter stoel verwarming. Prijs € 28.000,-

Ik heb zelf vorige maand een businessplusline besteld, ik wou eigenlijk ook leer bekleding maar deze mogelijk alleen bij executiveline en het koste ongeveer €3000 duurder. Ik wil niet voor een bekleding €3000 meer betalen, daarom zonder leer besteld. Vind ik World cup Edition echt voordelig. Heeft deze Edition ook met panaroma dak?

Sent from my iPad using Tapatalk

Het is een business line editie met private glass en lederen bekleding met verwarming. Ik heb zelf ook jammer genoeg de business line besteld anders had ik deze versie genomen. Dus geen panorama dak maar wel het gefacelifte model.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal morgen even aan dealer vragen mss kan nog even verandering. Ik wil eigenlijk panorama dak omdat vind ik zonder binnen de auto donker, mss door kleine ramen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een business line editie met private glass en lederen bekleding met verwarming. Ik heb zelf ook jammer genoeg de business line besteld anders had ik deze versie genomen. Dus geen panorama dak maar wel het gefacelifte model.

Mijn bestelling nog steeds in backorder, weet je misschien toevallig status van je bestelling? Kunnen wij misschien nog onze bestelling bij dealer veranderen. Ik ben benieuwd over de levertijd van World cup Edition

Sent from my iPad using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn bestelling nog steeds in backorder, weet je misschien toevallig status van je bestelling? Kunnen wij misschien nog onze bestelling bij dealer veranderen. Ik ben benieuwd over de levertijd van World cup Edition

Sent from my iPad using Tapatalk

Mijn bestelling  staat ook nog steeds in backorder. Mijn dealer heeft rond gebeld om er een bij een andere dealer over te nemen maar zonder succes. Mijn kleur is niet op voorraad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal morgen even aan dealer vragen mss kan nog even verandering. Ik wil eigenlijk panorama dak omdat vind ik zonder binnen de auto donker, mss door kleine ramen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Je hebt toch de Business PlusLine besteld zei je. Nou daar zit al een Panorama dak in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zag op de website van kia.nl een nieuwe versie special World cup Edition. Is dat MJ 2014 nieuwe facelift sportage 3 of MJ 2013? Deze versie heeft volledige leer bekleding en voor-achter stoel verwarming. Prijs € 28.000,-

Ik heb zelf vorige maand een businessplusline besteld, ik wou eigenlijk ook leer bekleding maar deze mogelijk alleen bij executiveline en het koste ongeveer €3000 duurder. Ik wil niet voor een bekleding €3000 meer betalen, daarom zonder leer besteld. Vind ik World cup Edition echt voordelig. Heeft deze Edition ook met panaroma dak?

Sent from my iPad using Tapatalk

Geen panorama dak in deze editie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...