Ga naar inhoud

Kia rio shark fin antenne


Joey0ne

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2

Voor de zekerheid net nog een keer getest...

zenders die ik met de alfa antenne niet ontvang, ontvang ik met de originele antenne wel

 

@theo Weet jij zo welke kleur draad of welk pinnetje er vanaf.de witson de stoom regelt voor de antenneversterker ?

            Ik heb een W2-D9583K (misschien dat mijn witson de versterker niet aanstuurt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

als je even je rechter A stijl bekleding er af haalt zit daar een stekkertje naar je antenne kan niet missen je antenne zit daar ook met een stekker 

kan je het even na meten en hoef je niet je radio er uit te trekken 

Ik neem aan dat je die er gewoon (met beleid) vanaf kan trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja even het deur rubber weg trekken en je drukt hem zo los

Alleen sommige hebben aan die bekleding een armpje zitten om de bekleding op de plek te houden voor als de airbag klapt en de die slyl bekleding niet tegen het hoofd aan krijgt en die kunnen wel goed vast zitte

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je even je rechter A stijl bekleding er af haalt zit daar een stekkertje naar je antenne kan niet missen je antenne zit daar ook met een stekker 

kan je het even na meten en hoef je niet je radio er uit te trekken 

 

Zou dat ook zo bij de Sportage zitten?

Nu nog even een antenne scoren en dan uit proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Vandaag de korte alfa antenne opgehaald. Ontvangst is toch wel een stuk minder. Als de auto op het oprit staat is 538 en 100%nl nauwelijks te ontvangen met de korte alfa antenne. Zodra de originele er weer op gaat is de ontvangst goed. Ga binnenkort nog wel even verder testen hoe de ontvangst is tijdens het rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...