Jump to content

Kloppend geluid rechtsvoor..

robinspr
 Share

Recommended Posts

Hoihoi, sinds een paar maanden hoor ik een kloppend/tikkend geluid rechtvoor tijdens het rijden, vooral bij lage snelheden.. Ben er al 7 keer voor na de garage geweest, geluid opgenomen zodat ze het konden horen maar telkens sturen ze mij weg met antwoord dat ze niks vinden of horen.. Het geluid is er wel niet constant, lijkt meer voor te komen als de buiten temperatuur hoog is..Heeft iemand een ideetje wat dit zou kunnen zijn? Ik persoonlijk dacht aan die wiellager na een beetje op internet te hebben gekeken maar heb er helaas geen verstand van.. Auto is van 2008 ceed sw 1.6 115pk 120.000km Alvast bedankt! 

Filmpje van geluid( sry voor de wind):https://www.youtube.com/watch?v=Cgct-iwYNpU&feature=youtu.be

• 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By R.J.
      Mijn medepassagier rechtsvoor klaagde over weinig verwarming of verkoeling bij de voeten rechtsvoor. Ik heb de fan op max. gezet en constateer dat inderdaad de lucht aanvoer stukken minder is, hoewel de opening wel groter is. Is dit een bekend probleem?
      Overigens heb ik ook last van plotseling koude lucht bij verwarmen, naar daar is al een ander topic voor 
      Robbert-Jan
    • By lexygone
      Goedendag allemaal,
      Eerst wat info over mijn auto, ik heb een Sportage 2WD 5speed 2.0i handbak.
      ik heb al enige tijd een probleempje met mijn auto maar ben al 2 garages geweest. maar de een beweerd dat er niks aan de hand, en de andere komt met onderdelen die stuk zijn terwijl nieuw zijn. dus je raad het al ik ben een beetje einde raad.
      kort uitgelegd wat ik heb,
      Als ik rij en ik laat het gaspedaal  los (dus remmen op de moter) hoor en voel je metalen "klak" geluid tussen de versnellingsbak en het motorblok. dit gebeurt ook anders om wanneer je dus je gas intrapt terwijl je aan het coasten was.
      je merkt het vooral wanneer je net achteruit gereden hebt en je zet hem in de 1 en laat dan de koppeling op komen dan hoor je het geluid ook. het komt een beetje overeen met een versleten DMF's (heb ik niet zover ik weet) of motor steunen (zijn nog intact). je merkt het ook met schakelen wanneer je het niet extreem voorzichtig doet, zal de auto schokken.
      ook kan het zijn als je heel voorzichtig je koppeling op laar komen kan je "schokkend" optrekken.
      in het kort ervaar ik ruimte/speling tussen de massa wissel.  
      ik hoop dat er iemand is de dit herkend en zo mij kan helpen.

Alsvast bedankt. mvg Joury

• By Danielschr86
      Misschien een hele stomme vraag en sommige zullen me voor gek verklaren maar zijn er opties om het geluid wat zachter te krijgen van de uitlaat... Hartstikke leuk zo sport uitlaat maar soms vind ik hem wel iets ..te als die niet in sport stand staat... Beetje te schel/blikkerig
    • By Leontina Saarloos
      Hallo ik heb nu sinds 2 maanden een kia picanto.
      Na een dag de auto gekocht te hebben bleef die hangen op de autobaan hield gas in meteen de garage gebelt waar ik hem gekocht had zei dat ik het maar uitlezen gedaan gaf die code p1309  aan en als die weer gas in hield moest ik maar weer bellen. Toen reed ik weer een stukje en parkeerde de auto kwam er rook uit bij de rechtse voorwiel schrok me kapot garage gebelt bleek dat de remklauw vervangen moest worden en de remschijven gedaan en nu na een week word die weer warm. Wat kan ik nu doen? En de garage waar ik de auto heb gekocht gaf geen garantie en nu draai ik wel voor de kosten op. 
      De wielklauw kan toch niet na een week weer kapot zijn?
      Groetjes tina
    • By Stijn11
      Kan het gwluid van de Vess ook aangepast worden ? Mijn buren hebben er een beetje last van en vroeg mij af of het geluid met name achteruit rijden aangwpast kan worden ?
  • Create New...