Jump to content
Flipper

Start en stop knop op dasboard

Recommended Posts

Weet er iemand waar je de Rio start en stop knop voor op het dasboard kan kopen ik vind dat kunstof plaatje wat er nu zit niet mooi van daar de vraag.post-13775-0-90716800-1407595978_thumb.jpg

@Flipper 

de orginele knop kan je denk ik wel bij www.koraps.com of www.fourgreen.com bestellen kost 44 dollar ex verzenden en het onderdeel nummer is  

954301W500

o ja dan moet je je radio front er af halen en dan zit hij met 2 schroeven aan de achter kant vast 

nee als je een gewoon contact slot hebt zit dar niets hij wilde het alleen voor de illusie omdat hij de dop in de wisten radio niet mooi vond

Ik heb er thuis nog 1 voor een Picanto TA, maar ik weet niet of dat gaat passen.

Bij de Picanto zit 'ie met 3 schroeven, maar het deel waarmee je schroeft kun je van de knop schuiven...

Ik snap het wel .... Ik zou ook wel een "fake" startknop willen op de plek van het lelijke plaatje. :-D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Michel Bitter
      Om mijn alarm te testen heb ik mijn Kia Sportage uit 2017 ontgrendelt met de sleutel in het bestuurdersportier. Nadat ik de deur opende ging het alarm af. Ik heb vervolgens de auto gestart. Helaas ging het alarm niet uit. 
      Ik heb het alarm vervolgens met mijn afstandsbediening uitgezet.
      Ik heb dit meerdere keren herhaalt. Blijkt dat je, nadat je de auto gestart hebt aan het stuur moet draaien. Dan gaat het alarm wel uit. 
      Nadat ik hier achter was heb ik het nog een keer geprobeerd. Nadat ik de sleutel in contactslot had gestoken en deze draaide kon ik de auto niet starten. Ook blijft het dashboard op zwart. Ik zie enkel dat er een deur open staat. Ook het alarm gaat niet meer aan als ik het portier met de sleutel open.
      Kennelijk is het systeem geblokkeerd door te veel alarmmeldingen.
      Weet iemand hoe je een reset kan uitvoeren. Bij Kia konden ze me niet helpen.
    • By Ljbd
      Ik mis een fysieke knop om naar het home scherm te gaan, nadat ik bijv gebeld heb of navigatie stop. Het home pictogram op scherm vind ik niet handig. Kleinigheid natuurlijk, of is daar een instelling voor die ik nog niet ontdekt heb?
    • By wimkia
      In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten,
      Heeft iemand hier een remedie tegen.
    • By Bennie Wouters
      Ik heb onlangs een 2de hands Kia Rio gekocht bouwjaar 2016. Het is mijn eerste Kia, en ik moet zeggen hij rijd uitstekend. 1 dingetje echter, het start-stop systeem, dat wil maar niet werken, de melding op het dashboard is start-stop function limited. Ik heb de Kia niet bij een Kia dealer gekocht maar bij een onafhankelijke garage die naar ik moet zeggen er alles aan doet het systeem aan de gang te krijgen, inclusief het gratis plaatsen van een nieuwe accu, maar het mag allemaal niet baten, de melding is en blijft function limited. Daarom heeft ie bij Kia geïnformeerd (is met de auto naar een dealer gegaan) over wat het nog kon zijn, antwoord dat weten wij ook niet, als de accu vernieuwd is dan moet het een andere omstandigheid zijn die niet voldoet, maar wij kunnen niet aangeven welke. Het systeem werkt in elk geval correct volgens Kia, want function limited wil zeggen dat de auto uit voorzorg het systeem heeft uitgeschakeld omdat de omstandigheden auto start/stop niet toelaten.
      Maar wat moet je nu met zo een antwoord? Kia zou toch moeten kunnen aangeven / uitlezen wat het probleem is? Heeft hier iemand enig idee? werkelijk alles wat ik al een keer voorbij heb zien komen is geprobeerd:
      - Accu, gordel, deur dicht, blower uit, airco uit, 50km mee gereden om hem warm te krijgen, sensor op koppeling, temperatuur was toen nog ongeveer +10. Het mag allemaal niet baten.
  • Create New...