Ga naar inhoud

2 Testpiloten gevraagd voor de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID


bigwade

Aanbevolen Berichten

Dames, heren,

Het heeft KiaMNL behaagd om wederom een fantastische auto ter beschikking te stellen aan ons forum.

 

We zijn op zoek naar 2 kandidaten die de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID voor ons willen gaan doen.

Kun je een (werk) dagje missen, heb je ± skills w.b. schrijven en/of fotografie en natuurlijk enige kennis van autotechniek en heb je zin om een dagje te ”gummen” in deze Kia Ubersjees laat het weten.

 

Het kost je een dag met een forumgenoot en daarna moet er nog een lezenswaardig stukje met foto’s geplaatst worden op dit forum.

Daar gaat dus best wat tijd in zitten en we gaan voor kwaliteit tenslotte.

 

Start/eindpunt is het Kia Experience Center te Breukelen.

NB een dame als testpiloot zou ook eens leuk zijn.

Wieowie ?

 

Meer info hoe het werkt ?

Stuur bw een PB :wink:

 

Met vriendelijke groet

bigwade & Smart van de testdrivecommissie, u weet wel..

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij deze een aanmelding voor de test drive.

Ik heb al geruime tijd ervaring met het rijden en testen van allerlei auto's door de jaren heen, zo ook met de hybride soorten, vaak maak ik voor mezelf daar wel een rapportje van om op een keuze te komen of andere daarvan te overtuigen of dit wat is wat ze zoeken.

Heb ook ruime ervaring met fotografie ook wat betreft automobielen, autoshows en dergijke.

Ik kijk er wel naar uit om dit te kunnen doen, wat betreft het maken van een beschrijving en het maken van foto's is zeker geen probleem.

 

Gr

Bert Nanninga

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij deze een aanmelding voor de test drive.

Ik heb al geruime tijd ervaring met het rijden en testen van allerlei auto's door de jaren heen, zo ook met de hybride soorten, vaak maak ik voor mezelf daar wel een rapportje van om op een keuze te komen of andere daarvan te overtuigen of dit wat is wat ze zoeken.

Heb ook ruime ervaring met fotografie ook wat betreft automobielen, autoshows en dergijke.

Ik kijk er wel naar uit om dit te kunnen doen, wat betreft het maken van een beschrijving en het maken van foto's is zeker geen probleem.

Gr

Bert Nanninga

Nou Bert, je hebt nog niet zoveel berichten op je naam staan, maar dit klinkt goed.

U staat :wink:

Nou nog Piloot 2 !

Dames lezen jullie mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja hallo als dat zo moet

dan wacht ik ook tot Kia weer een nieuwe TANK bouwt

die zal ik dan eens effe testen dat jullie gewoon schrik krijgen LOL

 

 

Wat een vreemde reactie.... er komt een nieuwe Sorento uit, is het zo raar dat ik als Sorentorijder dan liever daarop inschrijf dan op een Optima? Niks hoeft, alles mag toch?

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Dames, heren,
Het heeft KiaMNL behaagd om wederom een fantastische auto ter beschikking te stellen aan ons forum.
 
We zijn op zoek naar 2 kandidaten die de TESTDRIVE KIA OPTIMA HYBRID voor ons willen gaan doen.
Kun je een (werk) dagje missen, heb je ± skills w.b. schrijven en/of fotografie en natuurlijk enige kennis van autotechniek en heb je zin om een dagje te ”gummen” in deze Kia Ubersjees laat het weten.
 
Het kost je een dag met een forumgenoot en daarna moet er nog een lezenswaardig stukje met foto’s geplaatst worden op dit forum.
Daar gaat dus best wat tijd in zitten en we gaan voor kwaliteit tenslotte.
 
Start/eindpunt is het Kia Experience Center te Breukelen.
NB een dame als testpiloot zou ook eens leuk zijn.
Wieowie ?
 
Meer info hoe het werkt ?
Stuur bw een PB :wink:
 
Met vriendelijke groet
bigwade & Smart van de testdrivecommissie, u weet wel..

Goedemiddag,daar ik helemaal weg ben van een optima en al 8 jaar positief kia rijder ben (eerst picanto,70.000km! en nu pro cee,d 1.4 challenge 182.000 km!) heb ik wel de nodige ervaring en die wil ik wel gebruiken voor deze test!.Grt.Bert v/d Velde.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,daar ik helemaal weg ben van de optima,en al 8 jaar positief kia rijder ben (2jaar picanto 70.000km en 6 jaar pro cee,d 14.challenge 182.000km)heb ik wel de nodige ervaring en die wil ik graag gebruiken voor deze test!.Grt.Bert v/d Velde.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,daar ik helemaal weg ben van de optima,en al 8 jaar positief kia rijder ben (2jaar picanto 70.000km en 6 jaar pro cee,d 14.challenge 182.000km)heb ik wel de nodige ervaring en die wil ik graag gebruiken voor deze test!.Grt.Bert v/d Velde.

Bert&Bert

beiden met een bescheiden forum historie, maar dat durven we wel eens aan.

Heren, stuur uw normale mailadres naar mijn PB zodat we dingen kunnen kortsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...