Jump to content
Sign in to follow this  
rvanrookhuizen

terug van weggeweest

Recommended Posts

Na 2 en een half jaar Duitsland ben ik weer trug met mijn Picanto 75 RGZ 6.

De Duitse invoer was een klusje van een half uur bij de Duitse RDW(strasse verkehrsamt)

van af 04 0ktobet ben ik al dagelijks in de weer om een Nederlands kenteken te herkrijgen.

RDW doet niet zo moeilijk de keuring in Nieuwegein was met een uurtje klaar.

Maar nu de belastingdienst,,,,,,,,,,,,,,,,,,, die willen BPM...............maar de auto was een BPM vrije en 3 jaar onafgebroken in mijn bezit............

Dus mag ik hem vrij herinvoeren en mijn oude kenteken terug.

Ja,Ja zo makkelijk gaat dat niet.

Toch aangifte doen van BPM en een reeks formules en berekeningen ,,OOOO wat leuk.

Maar wat gaat dat kosten??

Nu 21 0ktober weet ik nog steeds niets.

En  de Picanto    staat voor d deur en ik mag er niet me rijden want er is geen kenteken.

Leuker kunnen we het niet maken,moeilijker  ook niet

Ronald.

Guest Stief

Hoi Ronald welkom en succes met je battle tegen de blauwe reus.

Guest GreyGriffin

Hallo Ronald,

Welkom hier! Ik hoop dat je gevecht tegen de ambtenarij niet al te lang voortsleept.

Donderdag 22  oktober HOERA mijn kenteken in huis.

BPM niks nul niemendal.

Ach ach wat een gedoe voor niets.

Auto gaat maandag naar de dealer ingeruild voor picanto 1.2 met airco enz.

Alleen nog even plaaten laten maken

Ronald

Welkom op het forum Ronald.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By spostma85
      Hoi allen,
      Hier zomaar een paar foto's van mijn Sorento van 01-2006, de 3.5 v6 exqlusive
      Vind de eerste Sorento nog steeds de mooiste, al komt het nieuwste model weer aardig in de buurt.
      Ik ben ook benieuwd naar jullie foto's!

• By KiaMetMia
      Ik heb een Kia e-Niro uit 2019. Nu rijd ik veel snelweg, het bereik op dit moment is wel aardig teruggelopen. Het is nu meestal zon 260 km.
      Opvallend is alleen dat het bereik bij circa 70% vrijwel gelijk is aan het bereik bij 100% geladen, ook staat er bij 70% laden aangegeven dat het nog uren gaat duren, maar is hij opeens binnen een half uur al helemaal vol. Zie ook deze screenshots:
      https://www.dropbox.com/s/mwo2nl4wdkty32j/84676674_223057962056782_4109731369477734400_n.png?dl=0
      https://www.dropbox.com/s/z7qhsfmtynwspws/85148183_512606462724762_2594062544867950592_n.png?dl=0
      Nu vroeg ik me af, is dit normaal? Kan de laatste 30% niet goed gebruikt worden in de winter? Of moet ik me zorgen gaan maken over de kwaliteit van mijn Accu? Ik laad altijd op aan een normale laadpaal aan in de buurt met wisselstroom...

• By mcl
      Hallo,
      Hoe kan je een ingegeven navigatie route stoppen?
      Nu is het zo, dat als ik mijn navigatie start hij verder gaat met de laatste route, welke ik niet beeindigd heb.
      Groet,
      Martin

• By Dorota
      Wat zijn jullie ervaringen met kia Venga van 2010 ?? 
    • By Svennie
      Beste,
      Ik ervaar problemen met 1 van de achterbank delen die niet plat wil liggen.
      Ik kan de bovenste hendel gebruiken om hem naar voor te leunen zodoende dat 3é rij toegankelijk is.
      Maar de onderste hendel wil niet de achterbank volledig plat leggen.
      Iemand dit al reeds voor had?
      Eventueel oplossing?
      Google heeft me nog niet veel bijgeleerd en Youtube een handleiding gezien van een ander model Kia waarbij er probleem was met de bovenste hendel een kabeltje los zat.

Thx
      Svennie

• Create New...