Jump to content
rvanrookhuizen

terug uit Duitsland

Recommended Posts

Hallo

na bijna 3 jaar Duitsland ben ik weer terug met mijn picanto 75-RGZ-6.

even maar want vanaf maandag een nieuwe 8-HKX-28.

tot tot.

Ronald

Wat heb je dan uitgespookt dat ze je daar 3 jaar hebben gehouden?

Hebben Kia Picanto problemen je 3 jaar oponthoud bezorgd? Of kon je niet snel genoeg op de Autobahn waardoor het zolang heeft geduurd?

LOL.  Sorry.

• Like 3

Hebben Kia Picanto problemen je 3 jaar oponthoud bezorgd? Of kon je niet snel genoeg op de Autobahn waardoor het zolang heeft geduurd?

LOL.  Sorry.

Picanto deed het goed daar.

hij verbruikte zoveel dat ie het land niet uitkwam  :wink:

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Mark Janssen
      Hallo kia rijders 
      Ik heb een vraag ik heb met mijn lieve vrouw een mooie niro besteld nou zou het leuk zijn om de auto te volgen van uit korea weet iemand welk schip er nu onderweg is naar Nederland heb het gevraagd bij de dealer maar die kon alleen een chassis nummer doorgeven 
      Gr.mark 
    • By dirkbron
      Weten jullie of originele dakdragers van een sportage uit 2013 passen op die van n model uit 2016
      qua afbeeldingen op de website van KIA zien ze er hetzelfde uit, maar ze hebben wel een ander artikel nummer en prijs.

Ik mis nl. een eindkap/afdekdop van de achterste drager (ik heb n sportage gt uit 2016) 

graag jullie reacties
    • By Joep1222
      Ik heb een Kia Proceed modeljaar 2019. Bij het op slot doen klappen de zijspiegels in. Kom ik aangelopen met de sleutel klappen de spiegels weer uit. 
      Nu is het zo dat dit soms niet gebeurd. Dan blijft de spiegel links of rechts in of uitgeklapt. 
      Om dit goed te krijgen moet ik de spiegel met de hand in de juiste stand duwen. 
      De volgende keer als dan de spiegels weer in of uit klappen hoor ik een harde tik, vervolgens werkt het weer een tijdje. 

Hebben meer mensen hier last van?

Ik ben er al mee langs de garage geweest. Deze hebben aangegeven niks te kunnen vinden.
    • By Sigmasailor
      Van mij mag het; sinds ik een EV rij (nu 4 jaar PHEV en 2 jaar EV) ben ik het eigenlijk uit mezelf al gaan doen. In de drukke randstad maakt het in rijtijd eigenlijk helemaal niets uit: veel 130 heb je er toch al niet en meestal ben je al blij als je de 100 kan halen.
      Inderdaad: als je een wat langere afstand buiten de randstad mag/gaat rijden doe je er, afhankelijk van de drukte, 'wel'  5 of 10 minuten langer over bij 100 in plaats van 120 of 130; ik ga iets eerder weg en heb er geen moeite mee. Als iedereen nu netjes 100 gaat rijden wordt het zoveel rustiger op de weg; dan komt iedereen stress vrij op de bestemming. 
      Voor de stikstof maakt het niet veel uit volgens de deskundigen; voor de CO2 (of kWh's) zeker wel zoals we allemaal ervaren hebben.
      Ik ben benieuwd wat er morgen uit komt.
    • By Huubke
      Beste mensen, 
      Ik heb een kia rio uit 2012, en ik ben opzoek naar mooie 17 inch velgen na lang zoeken ben ik velgen tegen gekomen die ik super gaaf vind. Nu is mijn vraag ofdat de velgen van de kia rio gt-line 2019 passen onder het model 2012? Zie foto voor velgen die ik bedoel. Bedankt alvast voor de info

• Create New...