Jump to content
  • Sign Up
MichelM

Geluidsterkte audiosysteem varieert

Recommended Posts

Dag allemaal,

SInds kort merk ik dat het geluidsterkte begint te varieeren bij mijn audio systeem.  Het betreft de standard geleverd system (ik meen LG)

Heeft iemand anders hier ervaring mee?

Vriendelijke groet,

Michel

Dag allemaal,

SInds kort merk ik dat het geluidsterkte begint te varieeren bij mijn audio systeem.  Het betreft de standard geleverd system (ik meen LG)

Heeft iemand anders hier ervaring mee?

Vriendelijke groet,

Michel

Beste Michel.

Dit is instelbaar en het heet SDVC. In je menu van de radio kun je dit instellen.

Succes.

Groet,

Telstar.

Telstar, dank voor het antwoord.

Ik weet niet of dit een instelling betreft. De radio speelt gewoon, dan valt het geluid even weg en komt dan weer terug en dit gebeurt hoe langer hoe vaker. Vrij irritant....

Dit lijkt me meer een storing dan een instelling.

Met vriendelijke groet,

Michel

Telstar, dank voor het antwoord.

Ik weet niet of dit een instelling betreft. De radio speelt gewoon, dan valt het geluid even weg en komt dan weer terug en dit gebeurt hoe langer hoe vaker. Vrij irritant....

Dit lijkt me meer een storing dan een instelling.

Met vriendelijke groet,

Michel

Als het een standaard fabriek af systeem is zou ik het voorleggen aan de dealer. Volgens mij hebben deze systemen een garantie van 3 jaar. Wat je ook kunt doen is de zogenaamde transportzekering er uithalen. Deze bevindt zich in je zekering kast binnen in de auto. De zekering heeft bij mij een soort van geel houdertje waarmee je heel gemakkelijk de zekering de-en monteerd. Laat de zekering er even uit zeg een minuut langer mag ook. Door dit te doen is het systeem geheel spanningsloos en zal na montage van de zekering weer opstarten met de instellingen zoals deze nieuw uit de doos kwam. Durf je het niet aan dan adviseer ik je om een bezoekje aan de dealer te brengen.

Overigens heb ik zelf een ceed uit 2011 waar bovenstaande met suc6 is toegepast. Mijn lg systeem deed alles maar gaf geen enkel geluid dit even ter info

Suc6