Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Ron, woon in midden van het land, en wordt 10 januari 2015 de eigenaar van een Kia Venga Vibe.

Moet het dus nog even doen met mijn Xsara Picasso of de Smart for two.

Groet,

RonV 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo ron

gefeliciteerd met je nieuwe venga,hier zul je geen spijt van krijgen

zelf rij ik ook een venga en ben er zeer blij mee,dus dat komt wel goed met jouw venga

gr john

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Ron,

Welkom hier! Wat John hierboven schrijft klopt helemaal: de Venga is een prettige hoogzitter. Ik wens je dus vast veel plezier met de auto

en stel voor dat je na 10 januari een paar foto's op dit forum zet van de nieuwe aanwinst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel veilige kilometers met je nieuwe Venga

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank allen. Ga er ook vanuit dat ik er veel veilige en plezierige km's mee ga maken,

wat dat betreft duurt wachten altijd lang, Die foto's ga ik mijn best voor doen, mij zelf kennende ben ik daar nooit zo snel in.

Dus mogelijk moeten jullie dan ook even wachten :winkiss:  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Ron, welkom op het forum en veel en veilige kilometers toegewenst met je nieuwe aanwinst. Hij zal jou zeker gaan bevallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Ron, daar ben ik nog even.

Wat ik namelijk in mijn vorige post vergeten was te vragen: heb jij toevallig van je Kia-dealer gehoord wanneer

de eerste Venga's met de nieuwe neus in de Nederlandse showrooms arriveren? Hier en daar heb ik horen

mompelen dat er sprake zou zijn van eind januari, maar mijn eigen dealer doet er een beetje vaag over.

Ik neem trouwens aan dat jij jouw Vibe nog voor de 'decemberprijs' hebt gekocht. Mooie en complete uitvoering.

Prettige jaarwisseling!

GreyGriffin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het goed is weten ze de nieuwe prijzen al, die zou hij vorige week te horen krijgen. Verder had hij het wel over januari inderdaad, maar kregen zelf ook mondjesmaat informatie vanuit Kia NL.

Heb inderdaad de decemberprijs. Sterker nog, oorspronkelijk de dubbele korting door een fout van Kia NL. Deze beriep zich echter de op de kleine lettertjes, bood zijn excuus aan en daarmee af.

Uiteindelijk samen met de dealer een acceptabele oplossing gevonden.  :clap: 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed geregeld!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo,

Ik ben Ron, woon in midden van het land, en wordt 10 januari 2015 de eigenaar van een Kia Venga Vibe.

Moet het dus nog even doen met mijn Xsara Picasso of de Smart for two.

Groet,

RonV

Hallo Ron ook wijhebben een Venga hij is van 2014 en tot nu toe na 7000 km over het algemeen zeer te vreden , rijd super en motor lekker stil .

Verbruik is bij normaal rijden ook goed .het is een superpack met veel zinvolle opties .

Jammer van de twee domme fouten van de Venga , het stop start system werkt voor geen meter en de armsteun van de bestuurders stoel is totaal onbruikbaar .

Ondanks dat Kia het van de daken schreeuwt hoe goed ze wel niet zijn laten ze hier de Venga rijders mooi mee zitten .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.