Ga naar inhoud
j41oost

camera venga

Aanbevolen berichten

Mijn auto is van maart 2011. Dat betekent ouder dan drie jaar (bijna vier jaar).De navigatie is dus uit de garantie. Dat geldt ook voor de camera volgens de garage. Nu zit er vocht in de camera, dus is het beeld waterig. Weet iemand een adres waar je een goede, goedkope losse camera voor de Venga kunt kopen???

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit probleem wordt elders op het forum reeds besproken. Er zijn meerdere Venga- en Sportagerijders die hetzelfde probleem hebben. Voordat je tot aanschaf van een andere achteruitrijcamera overgaat, zou ik willen voorstellen om hier even mee te wachten. Wij, de KCG, willen dit binnenkort voorleggen aan KIA NL.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Super bedankt!  Ik blijf graag op de hoogte.

 

Johan

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn auto is van maart 2011. Dat betekent ouder dan drie jaar (bijna vier jaar).De navigatie is dus uit de garantie. Dat geldt ook voor de camera volgens de garage. Nu zit er vocht in de camera, dus is het beeld waterig. Weet iemand een adres waar je een goede, goedkope losse camera voor de Venga kunt kopen???

ik heb vandaag een nieuwe camera in mijn venga van 3 jaar oud ivm vocht erin gekregen, en was gewoon garantie van de dealer, valt gewoon onder de 7 jaar garantie zei de dealer, goede service van kia van muilwijk in schelluinen.

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk.......... de verschillen zijn weer groot bij diverse dealers!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Kijk.......... de verschillen zijn weer groot bij diverse dealers!

 

Van Kia Nederland kreeg ik het volgende antwoord op 14 januari jl.:

 

Beste heer,

 

Uw bericht ontvingen wij in goede orde.

 

Wij betreuren het, dat de achteruitrijcamera van uw Kia Venga een wazig beeld vertoont.

De door u verkregen informatie over een terugroepactie, is onjuist. Een terugroepactie wordt enkel uitgeschreven, wanneer er sprake is van een mogelijk gevaarlijke situatie voor de berijder van het voertuig. Hierbij kan een afwijking aan de veiligheidsgordel als voorbeeld worden gezien. Daar de camera niet voor gevaarlijke situaties zal zorgen, is er geen sprake van een terugroepactie.

 

Daar de garantie op het audiosysteem - waaronder in principe alles valt wat op het audiosysteem aangesloten is - reeds verlopen is, kan er geen kosteloze vervanging van de camera plaatsvinden. Uw Kia-dealer heeft dit waarschijnlijk al toegelicht.

Graag maken wij u erop attent, dat uw Kia-dealer bepaalt of er contact met de garantieafdeling van Kia Motors Nederland wordt opgenomen, om eventuele mogelijkheden buiten de fabrieksgarantie te bespreken.

 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Kia Motors Nederland B.V.

 

Coordinator Customer Service

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

KIA MOTORS NEDERLAND B.V., De Corridor 25, 3621ZA, Breukelen, Netherlands

TEL: +31 346 753 805, FAX: +31 346 753 896, EMAIL: [email protected], INTERNET: www.kia.nl

 

Mijn dealer heeft gevraagd aan Kia Nederland of er iets mogelijk was voor vervanging van de camera. Ik heb begrepen dat Kia Nederland hier negatief op heeft gereageerd. Helaas! Helaas!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Warmentuuter

@ J41oost, heb nog even geduld. Wij als KCG zijn hier volop mee bezig en een antwoord volgt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

×