Ga naar inhoud

Trillen van de Cee'd SW bij het remmen.


Diuz

Aanbevolen Berichten

Ik merkte een paar weken geleden bij het remmen dat de auto trilde bij het remmen. Niet dat het stuur trilt maar als je wat afreemt trilt de auto. IK ben (uiteraard) bij de dealer geweest. We zijn even gaan rijden en (gelukkig) trilde de auto nu ook. Bij terugkomst werd mij gelijk te kennen gegeven dat de remmen niet onder de garantieregeling vallen. Hoezo? Cee'd van juni 2014 met 7.000 km op de teller? Dat moeten ze dan aanvragen, maar gezien de leeftijd van de auto? Het is niet dat het stuurt trilt, hij dacht dat het van de achterremmen kwam. 15 januari aanstaande kan ik (pas) terecht. Ik ben benieuwd. Iemand wellicht ook deze ervaring? (het trillen bdeodl ik dan) Wordt vervolgd..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Dit lijkt me toch een hele vreemde zaak dat met een auto van 2014 met 7000km op de teller het niet onder garantie zou vallen.

Als je nu 50000km had gereden kan je er over redetwisten of je het dan over garantie gaat.

Maar in jou geval.

Even terug gaan en laten repareren en duidelijk kenbaar maken dat het onder garantie gaat.

Laar de dealer maar contact opnemen KMNL .

En anders leg jij het probleem neer bij KMNL.

Met remmen die niet goed werken of trillen moet je net te lang doorrijden. 

Gaat hier om je eigen veiligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de reacties. Ik vond het ook een wat vreemde opmerking. Geeft ook niet zo veel vertrouwen als ze al gelijk beginnen dat het misschien geen garantie is. Je mag van een nieuwe auto toch wel verwachten dat het na een half jaar nog goed functioneert, en dat het garantie is als er wat loos is. Wat stelt 7 jaar gagarantie dan voor..?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit ooit eens met een nieuwe Corsa GSI gehad, Ik kreeg toen te horen1keer met hete remschijven door een plas (regen)water en je schijven zijn krom en dan gaan ze bij het remmen trillen.

 

Viel toen ook niet onder de garantie :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan hadden ze erbij moet vertellen dat je met een Kia Cee'd niet in de regen mag rijden (haha) :-)

 

Je mag er wel mee in de regen rijden, maar je mag dan alleen NIET remmen :no:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Garantie op slijtdelen? Mag toch wel van een ieuwe auto verwachten dat je toch wel een half jaar (of 7000km) probleemloos moet kunnen remmen? Na een half jaar en 50.000 km snap ik dat wel ja....

Dan maar een watje, maar ik blijf remmnen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...