Jump to content
Wijchennaar26

Na lange tijd weer terug op deze forum Patrick burgers

Recommended Posts

Hallo ik ben Patrick burgers kom uit de omgeving van Nijmegen heb sinds september een Kia rio hij bevalt me tot nu toe erg goed lang geleden was ik hier ook op de forum toen had ik een Picanto

Welkom terug dan maar, welke uitvoering heb je van de Rio?

Guest GreyGriffin

Hallo Patrick,

Welkom terug! En veel plezier met de Rio.

Welkom terug Patrick.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By boyac
      Beste,

Ik heb momenteel het probleem dat men steeds moet corrigerend rijden.
      Maw moet men de wagen steeds bijsturen om in een rechte lijn te rijden.

Uitlijning is gebeurd
      nieuwe banden zijn er ook al op voor en achter
      Herkalibiratie van de stuur inrichting in de wagen is ook gebeurd.
      Zie onderstande link waarover ik spreek:
      https://www.youtube.com/watch?v=zKwcnxRJnvA&t=3s
    • By Sigmasailor
      Van mij mag het; sinds ik een EV rij (nu 4 jaar PHEV en 2 jaar EV) ben ik het eigenlijk uit mezelf al gaan doen. In de drukke randstad maakt het in rijtijd eigenlijk helemaal niets uit: veel 130 heb je er toch al niet en meestal ben je al blij als je de 100 kan halen.
      Inderdaad: als je een wat langere afstand buiten de randstad mag/gaat rijden doe je er, afhankelijk van de drukte, 'wel'  5 of 10 minuten langer over bij 100 in plaats van 120 of 130; ik ga iets eerder weg en heb er geen moeite mee. Als iedereen nu netjes 100 gaat rijden wordt het zoveel rustiger op de weg; dan komt iedereen stress vrij op de bestemming. 
      Voor de stikstof maakt het niet veel uit volgens de deskundigen; voor de CO2 (of kWh's) zeker wel zoals we allemaal ervaren hebben.
      Ik ben benieuwd wat er morgen uit komt.
    • By rmvdberg
      Het viel me afgelopen weekend op dat de auto niet automatisch naar wintertijd is gegaan. Dit stond wel zo ingesteld (gps). Nu heb ik de tijd handmatig goed gezet. Nu valt me ook op dat bij een ingesteld tijdsvak voor laden (daluren) de auto toch een uur eerder gaat laden (ofwel conform zomertijd). Nergens zie ik deze tijd in de auto terugkomen. Wat zijn jullie ervaringen?
    • By PicantoEJ
      Ik ben Erik en alweer bijna 2 jaar trotse eigenaar van een Kia Picanto lx uit 2006. Probeer zoveel mogelijk onderhoud aan de wagen zelf te doen maar begin nu tegen wat dingen aan te lopen. Hopelijk kan ik hier de antwoorden vinden. 
    • By ccc
      Kia Forum werkt voor mij niet meer op mijn werk omdat daar een adblocker staat geinstalleerd.
      Ik vind het goed dat jullie leden attenderen op het feit dat men een adblocker gebruikt en jullie hierdoor inkomsten mislopen. Ik vind het slecht dat jullie dit willen afdwingen en dus de website onbruikbaar maken.
      In sommige gevallen is een adblocker niet te vermijden.
  • Create New...