Jump to content

He hallo allemaal

raja41

Recommended Posts

Hallo allemaal, even voorstellen: Mijn  naam is Ron en sinds gisteren ben ik in het bezit van een jonge (2012) Kia Rio met Plus Pack.Ik zie hier op het forum allemaal reuze handige weetjes voorbij komen, dus ik zal hier zeker vaak terug komen. Mijn eerste indrukken van de Rio zijn geweldig, een hele mooie auto met een fraaie vormgeving en in zijn prijsklasse bijzonder veel extra's.

Voor nu heb ik al een vraagje: Kan iemand mij zeggen of ik de verlichting gewoon altijd op automatisch kan laten staan? Dus ook wanneer ik de auto afsluit. Ik zie dat de verlichting na enige ogenblikken vanzelf uitgaat en bij het vertrek gaan ze waarschijnlijk ook wel weer vanzelf aan als het donker genoeg is. Kan iemand mij vertellen wat de ervaringen hiermee zijn? Ik merkte zelf dat het redelijk lang duurt voordat de verlichting automatisch aan gaat, met name als je overdag een tunnel in rijdt.

Alvast bedankt!

welkom hier op het forum en van harte met de aanschaf van je mooie rio 

verlichting kun je zonder problemen op automatich laten staan 

als je een tunnel in rijd en het is te donker gaat je verlichting vanzelf aan en weer uit 

alt je je auto met de afstands bediening open doet als het donker is gaat ook je verlichting meteen aan

en als je je auto afsluit in het donker gaat je verlichting na 30 seconden vanzelf uit 

wil je dat het meteen uit gaat dan moet je nogmaals op de sluit knop drukken op je afstands bediening