Jump to content
Sign in to follow this  
Da_JoJo

Aangenaam, jojo

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik ben jojo en ik heb sinds vorig jaar een kia ceed plus pack 2013 zelf gechiptuned met n piggyback (151 PK) en gepimpt en ben er erg blij mee.ding rijd perfect.

foto zal ik in de garage zetten hier op forum.

Ik hou van knutselen en allerlei toeters en bellen inbouwen overal in en vanalles automatiseren. ik repareer computers en installeer home-domotica en electra en verder alles wat n draadje heeft.

hoop een gezellige tijd hier door te brengen en eventueel andere kia ceed liefhebbers te ontmoeten in het echt.

groetjes,

Da JoJo

Guest Warmentuuter

Welkom bij het forum.

Er valt genoeg te lezen over de Cee'd.

151 pk mooi maar je garantie vervalt dan zeker heb een comfort pack ceed sw 2012b21d6483afa5859ad7d8a67486a15388.jpg

Welkom op het forum.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gezien het een piggyback is en je niets aan de originele software en ECU veranderd, is je garantie gewoon geldig hoor. Mijn garage beaamt dit en tevens nog een aantal andere garages.. trouwens ook wel mooi dat zwart zo.

Als je niet zo wakker ligt van een paar euro meer per 100km dan is het zeker een aanrader. De auto rijd er stukken beter mee. Je kunt er ook gewoon super benzine ingooien, scheelt ook al iets maar kost n stuk meer. Ik rijd met beide.. euro Xtra en piggyback. Je kunt die piggyback ook uitschakelen door n dipswitch om te zetten en dan rijd ie na een aantal km (tegen de 200 a 300km) gewoon weer normaal zoals ie was.

edit: vergeet nog.. bedankt voor t welkom heten :-)