Jump to content
  • Sign Up
qwebbel

Kabelboom inbouwen voor elektrische inklapbare buitenspiegels

Recommended Posts

Hoi,

Eindelijk word dan eind van de week de Kia Venga geleverd, op deze Venga zit de optie om de buitenspiegels elektrisch te laten inklappen maar moet dit doen dmv een knopje in te drukken.

Nu kan je deze ook laten inklappen als je de auto afsluit met je AB maar dan moet er een kabel worden ingebouwd door de dealer en dat kost ongeveer een €150-, je begrijpt best wel duur.

Is er iemand die dit zelf heeft gedaan en kan uitleggen hoe dit te doen?

Vind het jammer dat dit niet af fabriek is gedaan maar is niet anders.

Oja, betreft de Venga Executiveline.

Vast bedankt voor de reacties.

Grt.

wat jij wil is niet echt handig als je spiegel is helemaal onder de sneeuw of bevroren.

Als ze het niet af fabriek gedaan hebben dat heeft een reden.......

De Pimpmasters hebben een mooie oplossing voor de winter bedacht; een schakelaar in de voeding van de inklapmodule, waardoor je deze automatische functie kunt uitschakelen.

En dan met een module van eBay; niet plug&play, maar daarom ook nog geen 10% van de prijs. Inbouwen vereist dan het doorknippen en bijsplitsen van enkele kabels in de deur.

wat jij wil is niet echt handig als je spiegel is helemaal onder de sneeuw of bevroren.

Als ze het niet af fabriek gedaan hebben dat heeft een reden.......

Dat valt erg mee hoor. Ik heb dit systeem nu twee jaar en heb erg veel lage temperaturen

en veel sneeuw etc meegemaakt maar nooit een probleem met de spiegels gehad.

Zie hier.

Grtz.

Specialmade

@tonisaez, de optie is om door de dealer een kabelboom te laten inbouwen zodat deze automatisch gaan met afsluiten deuren, vaste prijs is een €150,- en kan alleen bij type executiveline omdat dit type al de optie heeft om deze al elektrisch te laten inklappen, blijf het vreemd vinden dat dit niet automatisch gaat zoals vele andere merken maar zoals je aangeeft zal Kia hiervoor een reden hebben hoewel Kia wel de mogelijkheid geeft om het alsnog te laten inbouwen.

@Murcielaygo, waar zit pimpmasters.... kan er niets over vinden op internet, is het een bedrijf? ( denk een domme vraag  :no:  )

THX allen..

Grt.

• Like 1

@Murcielaygo, waar zit pimpmasters.... kan er niets over vinden op internet, is het een bedrijf? ( denk een domme vraag  :no:  )

Nou, nog net geen bedrijf maar zijn aardig, aardig deskundig en erg gezellig. Wanneer je naar de meeting komt, dan zul je zeker gaan treffen.

Bedankt voor jullie reacties, deze zijn zeer snel wat ik enorm waardeer, helaas kon ik niet eerder reageren omdat ik afgelopen dagen nachtdienst heb gehad.

Besloten om het even aan te kijken in hoeverre we de optie betreffende elektrisch inklappen spiegels gaan gebruiken.

Jullie zullen me hier vaker tegenkomen.

Klasse, bedankt!

Oja, bedankt voor de uitnodiging voor wat betreft de meeting, lijkt me leuk maar ben net nieuw hier dus misschien volgend jaar.

Bedankt voor jullie reacties, deze zijn zeer snel wat ik enorm waardeer, helaas kon ik niet eerder reageren omdat ik afgelopen dagen nachtdienst heb gehad.

Besloten om het even aan te kijken in hoeverre we de optie betreffende elektrisch inklappen spiegels gaan gebruiken.

Jullie zullen me hier vaker tegenkomen.

Klasse, bedankt!

Oja, bedankt voor de uitnodiging voor wat betreft de meeting, lijkt me leuk maar ben net nieuw hier dus misschien volgend jaar.

Juist de nieuwe leden zijn van harte welkom

Ook om met de wat langer hier zittende leden kennis te maken

Dus bij deze ben je heel erg hartelijk welkom

• Like 1

ook ik heb wel interesse in auto inklapbare  spiegels en is me 150,euro waard , maar helaas kan de dealer mij niet helpen (woon in een smalle straat ) wie durft t aan om t voor mij te doen (woon in haarlem maar rond de 100 km rijden voor de juiste persoon wil ik overwegen )

Whoooo Haarlem....
Hmmmmm van Haarlem naar het hoofdkwartier van de pimpmasters. Dat wordt lunch meenemen voor onderweg.

2 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Whoooo Haarlem....
Hmmmmm van Haarlem naar het hoofdkwartier van de pimpmasters. Dat wordt lunch meenemen voor onderweg. emoji6.png

Als je op audiëntie mag komen bij de Pimpmasters dan overweeg je niet om te gaan......dan ga je! :-)  :-) 

tja alleen zijn de spiegels niet voorbereid op elektrisch inklappen denk ik

dus of andere spiegels of ????

Als je spiegels nu niet elektrisch kunnen inklappen dan heb je zeker eerst nieuwe spiegels nodig anders gaat het. Hem niet worden

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk