Ga naar inhoud

Flitspalen voor de IGO (Primo) Witson


Sjonster

Aanbevolen Berichten

Beste mensen,

 

Ik heb een Witson in me auto gezet, en wil nog door de pimpmasters een achteruitrijcamera laten plaatsen (dat komt allemaal nog wel), maar ondertussen ben ik er mee aan het spelen...

 

Nu heb ik er nieuwe (2014 Q4) mappen er op gezet, en vooralsnog lijk dit prima te werken. Nu zou ik ook een flitspaal bestand willen hebben die wat meer up to date is dan die ik er op heb staan...

 

Zou iemand mij er aan kunnen helpen?.. 

 

Ik hoor graag van jullie!

 

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Werkt perfect! Eindelijk geeft hij de juiste snelheid aan bij onze rondweg... wat overigens al jaren 70km/h was, maar 50km/h werd aangegeven op de navigatie... dus dat is al +1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Werkt perfect! Eindelijk geeft hij de juiste snelheid aan bij onze rondweg... wat overigens al jaren 70km/h was, maar 50km/h werd aangegeven op de navigatie... dus dat is al +1

hij werkt super en het zijn gewoon TOM TOM kaarten

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Hallo,

Ik vorig jaar mijn Witson bij de mannen laten inbouwen 

Gelijk een navi kaartje er bij Igo Primo 2013 geloof ik

Nou heb ik op markplaats een update gekocht 2015 maar dit werkt van geen kant hij erkend het kaartje niet.

Mijn oude kaartje er weer in gezet werkt ook niet meer weet er iemand een oplossing.

 

Flip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

Ik vorig jaar mijn Witson bij de mannen laten inbouwen

Gelijk een navi kaartje er bij Igo Primo 2013 geloof ik

Nou heb ik op markplaats een update gekocht 2015 maar dit werkt van geen kant hij erkend het kaartje niet.

Mijn oude kaartje er weer in gezet werkt ook niet meer weet er iemand een oplossing.

Flip

pb even je email adres. Denk dat ik je wel kan helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...