Jump to content
  • Sign Up
PPO

Hoe en waar GSM/Navigatie systeem bevestigen?

Recommended Posts

All,

Wie heeft of weet een elegante manier om een GSM (horizontaal vanwege navigatie) in de Ceed te bevestigen? Zelf kies ik niet graag voor een zuignap op de voorruit ...

Ik weet niet of er veel uitvoeringen dashboard's zijn, ik heb een Ceed Sporty Wagon 1.6 CVVT X-tra, 2010.

Paul

Hoi

Brodit heeft zo'n systemen die je nodig hebt :)

Deze kan je bv aan de deurstijl klikken. Ze hebben specifiek op maat gemaakte voor de ceed van 2010. Daar kan je dan houders op bevestigen specifiek voor je telefoon. Al dan niet met een oplader in verwerkt.

Er wordt niets geschroefd in de auto dus ook geen schade aan de auto

Kheb zelf de ceed 2013. En de houder van brodit icm iphone 5s met oplaadfunctie en kabel weggewerkt in de deurstijl. Zit stevig vast, met vilt bekleed en nooit een lege batterij :)

Grtz

Ik gebruik zelf naar grote tevredenheid Tetrax systeem, met een klein magneetje op de case van mijn mobiele telefoon en een clipje aan een van mijn roosters:
http://www.tetrax.com/

Mooi systeem maar dat betekent dat de gsm voor een rooster zit, de luchtstroom zoals bedoeld wordt anders. Ik ga op vakantie naar Frankrijk en wil dan wel wat verkoeling kunnen blazen. Of valt dat mee?

All,

Wie heeft of weet een elegante manier om een GSM (horizontaal vanwege navigatie) in de Ceed te bevestigen? Zelf kies ik niet graag voor een zuignap op de voorruit ...

Ik weet niet of er veel uitvoeringen dashboard's zijn, ik heb een Ceed Sporty Wagon 1.6 CVVT X-tra, 2010.

Paul

Ik gebruik de "dashboard disk" van Garmin. Die kleef je bvb op je dashboard (komt nooit vanzelf los) en daarop je houder met zuignap. Bij mij zit die daar waar ik de gps volledig in mijn blikveld heb en er ook nog goed bij kom.

post-13736-0-28675900-1434482507_thumb.jpg

post-13736-0-36230200-1434482521_thumb.jpg

Ik gebruik tot volle tevredenheid de Kenu Airframe. Gemak zit hem vaak in de eenvoud. Zit inderdaad ook voor het rooster maar ach, je hebt nog 3 frontroosters over. Koude lucht zat dus. En als je een beetje goed rondkijkt/shopt, kun je hem voor €19,99 in huis hebben. Heb ik er ook voor betaald. zie http://www.kenu.com/products/airframe