Ga naar inhoud

Kia Cee'd Sportswagon 1.6 GDI Black pearl


Dave D

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2

Mooie wagen Dave, en je paps heeft een goede keuze gemaakt qua kleur voor zijn nieuwe Rio

 

Ik heb de Garantiesticker, Kentekenplaathouder met Dealerreclame,  Rio, Eco, standaard Kia logo alles van de achterkant laten verwijderen :)

 

image_url-1869-1400219904.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


*Weer een update*

Wat een hartstikke fijne dealer heb ik, dat moet gezegd worden... Heb een nieuwe complete matten set Cee'd (die erin zaten was de rand losgelaten bij de bestuurders kant) en ik heb er lampjes erin laten zetten die ik niet bij de dealer had gekocht! Bedankt VDNS Helmond :)

Dus: 4200K Xenon look verlichting, plus (statische) bochtverlichting laten vervangen ook 4200K sterkte (wit licht), kenteken verlichting in een led t 10 uitvoering en een nieuwe matten set Cee'd met rood stiksel ;)

P.s. zal ook in de avond nog plaatjes schieten.

post-7462-0-73916500-1435575706_thumb.jpg

post-7462-0-00030900-1435575734_thumb.jpg

post-7462-0-92400500-1435590221_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals beloofd, de foto's in het donker (schemerlicht)

Foto 1: zeven jaar garantie sticker afgehaald (kenteken verlichting led)

Foto 2: Led verlichting kenteken

Foto 3: 4200K xenon look

Gr, Dave d

post-7462-0-63282100-1435612158_thumb.jpg

post-7462-0-45030300-1435612172_thumb.jpg

post-7462-0-30494900-1435612253_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, vanochtend de Kia eens gewassen, dealertekst verwijdert op de kenteken plaat houder. Veel strakker, zo. Heb ik afgekeken van clublid Laurens ( Rio wit ).

Ik ben zeer content over mijn dealer, maar die tekst erop hoeft niet echt voor me :) Heb het voorzichtig verwijdert met nagellak remover.

Fijne dag iedereen,

Dave d.

post-7462-0-82727100-1435745059_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Goed bezig Dave. Nu maar hopen dat de dealer bij de eerste beurt er niet weer 1 MET reclame opzet (heeft mijn Renault dealer me ooit eens geflikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals beloofd, de foto's in het donker (schemerlicht)

Foto 1: zeven jaar garantie sticker afgehaald (kenteken verlichting led)

Foto 2: Led verlichting kenteken

Foto 3: 4200K xenon look

Gr, Dave d

 

Dave,

 

Goed bezig hoor!

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Jeroensw, dat heb ik mijn Kia dealer laten doen in Helmond. Moest er langs voor een nieuwe bestelde mattenset. Heb het ook eerst naar gekeken, ik dacht dat laat ik wel doen.

Gr, dave d.

@ Specialmade en Lourens, bedankt voor het positieve commentaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag toch een nieuwe kenteken plaathouder gekocht met een dunne plasticken rand. Die van de dealer zag je toch nog de letters, ondanks ik die heb verwijdert heb met nagellak remover. Nieuwe geschroeft en kenteken erop geklikt. Heb ook bij de fietsen drager led kenteken verlichting geplaats. Hierbij de foto.

 

Mijn oude dak dragers van Mac zijn inmiddels verkocht en opgehaald via M.p.

 

gr, Dave d

post-7462-0-25750700-1436213747_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Misschien kleine tip....als je kentekenplaathouder hebt waar je je kentekenplaat zo in kan klikken. Kunnen kwaadwillige ook je plaat er zo UIT klikken. Misschien even aan je dealer vragen of Ze de platen even vast willen poppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt helemaal gelijk Laurens, ik ga daar eens over nadenken. Mooi vind ik het niet moet ik zeggen. Heb op internet Thule dakdragers besteld, van de week krijg ik ze binnen. Heb universele gister gekocht van mac, maar die wilde ik niet. Was een metalen klem die je zo op de rails zet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Vitara 2

Mijn dealer heeft hem vast gepopt en afgewerkt met speciale dopjes, 1 in het geel en 1 in het blauw. Ziet er echt heel netjes uit.

THULE is voor mij ook het merk. Heb ze nu voor mijn Rio. Maar heb zo ook gehad op mijn Soul's 1 had dakrails en de ander was zonder dakrails. Op alle Kia's pasten ze echt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thule dakdrager binnengekregen, en er even proef gezet op de dakrails. Besteld bij wielservicenederland.nl en de volgende dag was het binnen. Moet zeggen, past perfect, het gaat om het type rapid system vanThule. Dit hebben we gekocht vanwege de dakkoffer die we al hadden.

Hierbij de foto's

Gr, Dave d.

post-7462-0-88845400-1436717416_thumb.jpg

post-7462-0-13847400-1436717429_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Beste Kiafans,

 

De Kia Cee'd is vakantie klaar! Net banden spanning gecontroleerd een bij gepompt, en de dakkoffer geinstalleerd ( Thule Ocean 200). Straks de vloeistoffen controleren ;)

 

Fietsendrager gaat ook mee, richting Italië.

 

Grtz,

 

Dave D.

post-7462-0-43200800-1439201377_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Kiafans,

 

De Kia Cee'd is vakantie klaar! Net banden spanning gecontroleerd een bij gepompt, en de dakkoffer geinstalleerd ( Thule Ocean 200). Straks de vloeistoffen controleren ;)

 

Fietsendrager gaat ook mee, richting Italië.

 

Grtz,

 

Dave D.

Hele fijne vakantie..en een goede rit..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 jaar later...

Even weer een tijdje niets laten horen ven mij. 

Inmiddels de Kia een maand geleden ingeruild tegen een..... Kia Cee’d in de kleur sand track bj. 2017  dynamicline 1.6 gdi. Ben er blij mee. Binnenkort wat foto’s erop gooien hier. Sand track is een bruine kleur, en is weer eens iets anders na 2 zwarte ceed’s te hebben gehad.  De trekhaak  van mijn vorige Kia heb ik over laten zetten door de dealer. Heb besteld: led kenteken verlichting en een kentekenplaat houder gekocht zonder dealer reclame. 

Wat ik zeker wel een keer wil is een chromen strip op de kofferklep. 

 

groetjes Dave.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 uur geleden zei Dave D:

Even weer een tijdje niets laten horen ven mij. 

Inmiddels de Kia een maand geleden ingeruild tegen een..... Kia Cee’d in de kleur sand track bj. 2017  dynamicline 1.6 gdi. Ben er blij mee. Binnenkort wat foto’s erop gooien hier. Sand track is een bruine kleur, en is weer eens iets anders na 2 zwarte ceed’s te hebben gehad.  De trekhaak  van mijn vorige Kia heb ik over laten zetten door de dealer. Heb besteld: led kenteken verlichting en een kentekenplaat houder gekocht zonder dealer reclame. 

Wat ik zeker wel een keer wil is een chromen strip op de kofferklep. 

 

groetjes Dave.

 

Hey Dave, Weer een C’eed maar nu een andere kleur. Mooi hoor. Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...