Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
RickScholte

Hoe plaats ik foto`s groot in een bericht ipv in een miniatuur?

Recommended Posts

Beste leden,

Ik probeer foto`s te uploaden in bijvoorbeeld dit bericht, maar dan komen ze in een miniatuur te staan waar je op kan klikken waarna ze vergroten. Ik ben nieuw en krijgt het maar niet voor elkaar haha :no:

Alvast bedankt!!

post-16324-0-23133400-1445189088_thumb.jpg

post-16324-0-44782500-1445189088_thumb.jpg

post-16324-0-67462300-1445189088_thumb.jpg

post-16324-0-03222900-1445189089_thumb.jpg

Dan moet je de foto elders uploaden en dan middels het imageicoontje de url ingeven. Dan wordt de foto in groot formaat getoond. 

Dan moet je de foto elders uploaden en dan middels het imageicoontje de url ingeven. Dan wordt de foto in groot formaat getoond. 

Uuhm kan dat met een normale uploader of heb jij een goed werkende upload pagina? bedankt voor je antwoord!

Yeah :)

• Like 1

Hoe kan ik in godsnaam icoontjes aan een tekst toevoegen...

In "gebruik volledige editor" is de functie van de icoontjes aangevinkt,maar nergens geen icoontjes te bespeuren.Vroeger lukte dit wel...

Gebruik ik de icoontjes van mijn ipad zelf dan zijn ook deze niet zichtbaar in de tekst....

Probleem zit hem denk ik in de mobiele browsers. Als ik om mijn Phablet de gewone site gebruik ( dus niet de mobiele versie) dan heb ik hetzelfde probleem. Op mijn Surface Pro met Windows 10 heb ik dat probleem niet.

Probleem zit hem denk ik in de mobiele browsers. Als ik om mijn Phablet de gewone site gebruik ( dus niet de mobiele versie) dan heb ik hetzelfde probleem. Op mijn Surface Pro met Windows 10 heb ik dat probleem niet.

Dit dus. Ben ik hier via ipad, zoals vandaag zie ik ook geen smilies, icoontjes voor foto,s enz.