Jump to content
RRon

Andere velgen onder de auto?

Recommended Posts

Ik wil onder mijn Sportage van 2008 ander velgen plaatsen met winterbanden. Ben op markplaats aan het kijken en kom daar diverse wielen tegen van diverse bouwjaren, wil eigelijk wel van 17inch gaan, er zit standaard nu 16 onder.

Als de wielen onder een andere Sportage vandaan komen, ongeacht bouwjaar, past het dan altijd?

Mijn dank is groot, zou moeten passen begrijp ik, verschil in ET waarde mag volgens die site!

verschil in et mag max 5 zijn volgens mijn

Heb vandaag een set van dezelfde wielen gekocht als wat er nu onder zit maar dan met winterbanden met 8mm profiel, laat de winter maar komen ipv die natte bende!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By HenkBhz
      Set van 4 Anzio turn zilver velgen met Michelin Energy Saver 185/65R15 banden met nog 6mm profiel diepte.

De velgen zijn kras vrij en hebben geen stoep oid geraakt en zijn 2 zomers gebruikt.

De banden zaten op een Rio 4 uit 2017, maar zijn nu overbodig omdat we naar een andere Kia zijn gegaan.

Nieuwprijs van alleen de velgen was €85 per stuk. Doe een mooi bod naar waarde zou ik zeggen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      All Kia vehicles displayed at the 2020 Auto Expo In India.
      The post Kia At Auto Expo 2020 (Auto Show) In India appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By Michel Bitter
      Om mijn alarm te testen heb ik mijn Kia Sportage uit 2017 ontgrendelt met de sleutel in het bestuurdersportier. Nadat ik de deur opende ging het alarm af. Ik heb vervolgens de auto gestart. Helaas ging het alarm niet uit. 
      Ik heb het alarm vervolgens met mijn afstandsbediening uitgezet.
      Ik heb dit meerdere keren herhaalt. Blijkt dat je, nadat je de auto gestart hebt aan het stuur moet draaien. Dan gaat het alarm wel uit. 
      Nadat ik hier achter was heb ik het nog een keer geprobeerd. Nadat ik de sleutel in contactslot had gestoken en deze draaide kon ik de auto niet starten. Ook blijft het dashboard op zwart. Ik zie enkel dat er een deur open staat. Ook het alarm gaat niet meer aan als ik het portier met de sleutel open.
      Kennelijk is het systeem geblokkeerd door te veel alarmmeldingen.
      Weet iemand hoe je een reset kan uitvoeren. Bij Kia konden ze me niet helpen.
    • By SatJunk
      Zoals de titel zegt heeft iemand hier ervaring mee ?
      B.V DEZE of soortgelijk ?
    • By Richard Limburg
      Goedemiddag,
      ik dacht zet ook eens waze op de de telefoon (samsung S9) terwijl ik ook tevreden ben over navi van de Stonic. 
      Op de telefoon werkt de navigatie op Waze goed naar bijv het werk. en blijft het ook doen.
      Maar als ik het via android auto doe is de route na een minuut of 3/4 is de route weg en zie ik alleen de kaart nog..

heeft hier iemand een oplossing voor?
  • Create New...