Ga naar inhoud
jan1001

Multimedia in Picanto 2015

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op zoek naar een multimedia systeem voor in mijn Picanto 2015.

Ik weet er is al een hoop over geschreven en ik heb er al een hoop over gelezen, maar wie kan mij nu eens een duidelijk en volledig antwoord geven.

Ik zoek dus een multimedia speler (radio/nav/enz) in 1 apparaat, mijn voorkeur gaat uit naar een Android systeem, waar kan ik hem het beste kopen in Nederland en tegen welke prijs ongeveer.

Dacht aan zoiets als op de foto.

post-16575-0-44996400-1450903058_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kopen bij witson.com en laten inbouwen door de pimpmasters. :-)

Evt zelf inbouwen kan natuurlijk ook is echt geen rocket science. ik was met een uurtje klaar.

nou dit is voor een picanto en dat is even andere koek 

de laatste die ik heb gedaan heb ik zelfs een stuk uit het dachbord moeten zagen om het nog een beetje 

fatsoenlijk te laten passen en dit was een van de laatste witson modelen  :no:  :no:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm das jammer.... Niet echt handig van de firma witson.

nee niet echt de eerste serie paste perfect maar het word minder met de pasvorm dan (voor de picanto)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had een vraagje over het inbouwen van een din 2 mm radio.

Weet iemand hoe diep de radio mag zijn?

Kan een mooie kopen maar die is 180 diep.

Voordat ik hem koop wil ik wel graag weten of hij dan wel past.

Hoop dat iemand mij kan helpen. :wink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

180 diep? Dat is best flink.

Ik heb op zolder een paar radio's liggen, die zijn allemaal maar 150mm diep. De DIN-standaard beschrijft helaas alleen de breedte en hoogte (180x50mm, 100mm voor 2DIN), niet de diepte.

Ik DENK dat het wel past, achter de radio is nog redelijk wat ruimte. Maar 100% zeker weet ik het helaas niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

180 diep? Dat is best flink.

Ik heb op zolder een paar radio's liggen, die zijn allemaal maar 150mm diep. De DIN-standaard beschrijft helaas alleen de breedte en hoogte (180x50mm, 100mm voor 2DIN), niet de diepte.

Ik DENK dat het wel past, achter de radio is nog redelijk wat ruimte. Maar 100% zeker weet ik het helaas niet...

Ok, dank je...ik ga, voordat ik een radio ga kopen, komende woensdag mijn kia radio eens demonteren om de boel op te meten. Zelfs bij Kia wisten ze het niet dus ik moet wel.

Heb nu ook een radio met 167 diepte gevonden. Toch meer kans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor je iets koopt; demonteer je dashboardkastje eens.

Steek dan je hoofd in het gat met een zaklantaarn, dan kun je zien wat je aan ruimte hebt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor je iets koopt; demonteer je dashboardkastje eens.

Steek dan je hoofd in het gat met een zaklantaarn, dan kun je zien wat je aan ruimte hebt!

Dat ga ik zeker doen maar hoop dat ik dan de radio lengte ook op kan meten vanuit die positie.

Anders moet hij toch los omdat ik zonder de exacte afmeting van de KIA radio geen maximale lengte kan bepalen voor een nieuwe radio.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb de radio unit even gedemonteerd en heb de ruimte er achter opgemeten. 

Je kan een 2 DIN radio met een diepte van 180 makkelijk kwijt. :clap:  :clap:  :clap:  :clap:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.